Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@22:51:11 GMT

مائوریتزیو ساری: روزی ۶۰ نخ سیگار می‌کشم!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۰۰۶

مائوریتزیو ساری: روزی ۶۰ نخ سیگار می‌کشم!

به گزارش وانانیوز، 

مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس در میان اهالی و طرفداران فوتبال به یک سیگاری حرفه‌ای معروف است، اما شاید کمتر کسی می‌‌دانست که اعتیاد او به سیگار آنقدر زیاد است که باعث می‌شود تا روزی سه پاکت سیگار مصرف کند.

سرمربی فصل گذشته چلسی که به تازگی با یووه قرارداد بسته، در حال حاضر در منطقه آسکولی - پیچنوی ایتالیا تعطیلات تابستانی‌اش را سپری می‌کند و در همان منطقه یک مصاحبه با یک رسانه محلی انجام داد و در آن به نکته عجیبی درباره زندگی‌ شخصی‌اش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری گفت: من روزی 60 نخ سیگار می‌کشم که شاید کمی زیاده‌روی باشد!

سرمربی بانوی پیر که فصل گذشته اغلب اوقات در کنار زمین در حال جویدن فیلتر سیگار رؤیت می‌شد، ادامه داد: من در طول بازی‌ها الزاماً نیازی به کشیدن سیگار نمی‌بینم، اما بلافاصله بعد از بازی‌ها احساس می‌کنم که لازم است این کار را انجام دهم. من هفته‌ها دردی عذاب‌آور در ناحیه کمر داشتم، اما الان حالم بهتر است.

ساری به یک نکته جالب دیگر درباره زندگی شخصی خود اشاره کرد؛ اینکه وی یک سگ خانگی به نام چیرو دارد که سه سال پیش او را در حال پرسه زدن در اطراف زمین تمرینی تیم فوتبال ناپولی پیدا کرد.

 

 

 

سرمربی سابق ناپولی افزود: او هر روز به زمین تمرینی ناپولی می‌آمد و به نماد عروسکی تیم ما تبدیل شده بود.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، در زمان اقامتش در لندن برای هدایت چلسی، یک نفر را استخدام کرده بود که از سگ او مراقبت کند و فقط زمانی حاضر شده برای عقد قرارداد با یوونتوس به تورین سفر کند، که یک پرواز خصوصی برایش مهیا شد تا بتواند سگش را هم همراه با خود به تورین ببرد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در ساری

دریافت 48 MB کد خبر 6080683

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • هشدار ترسناک دانشمندان در مورد استفاده از ویپ
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!