Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:07:20 GMT

انتخاب مدیران برای سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۱۲۱

در صورت تخفیف دادن از سوی سرمربی آرژانتینی، نام جانشین برانکو ایوانکوویچ، کالدرون آرژانتینی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از مذاکرات و رایزنی‌های فشرده با گزینه‌های مدنظر هدایت تیم پرسپولیس به احتمال فراوان تا فردا سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی خواهد شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته با ارسال ایمیل‌های جداگانه برای نامزد‌های سرمربی‌گری این تیم از سه گزینه مدنظر خود خواسته‌اند تا نظر نهایی خود را در خصوص مبلغ قرارداد اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس به همین دلیل منتظر پاسخ سه گزینه نهایی هدایت این تیم هستند تا انتخاب خود را انجام دهند.

در این باره و با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که گابریل کالدرون آرژانتینی از شانس بسیار بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها برای هدایت پرسپولیس برخوردار است و تنها موضوعی که باقی مانده این است که از نظر مالی با پرسپولیس به توافق برسد و در صورتی که او از قیمت اولیه خود پایین بیاید و تخفیف بدهد نام این مربی آرژانتینی که سال‌ها در حوزه خلیج‌فارس و تیم‌هایی مثل الهلال و تیم ملی عربستان کار کرده به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اعلام خواهد شد.

کاررای ایتالیایی و تاکیس یونانی دو گزینه دیگر مدنظر مسئولان پرسپولیس هستند، اما همان‌طور که اشاره شد شانس کالدرون برای هدایت پرسپولیس بیشتر است چرا که برنامه‌های او نسبت به سایر گزینه‌ها مدنظر مسئولان پرسپولیس قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کالدرون تابناک ورزشی پرسپولیس فائقه دوستی مرتضی صفاری بیت کوین اینستکس مجتبی ذوالنور سعید طوسی هفته قوه قضائیه برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر

سرمربی پیشین منچستریونایتد ممکن است هدایت تیم ملی فوتبال کانادا را برعهده بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال کانادا که به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور است، پس از شنیدن پاسخ‌های منفی از سوی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد، حالا دو گزینه جدید را به این منظور در نظر دارند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «استاندارد»؛ اتحادیه فوتبال کانادا در نظر دارد جسی مارش یا اولگنار سولسشایر را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

اولگنار سولسشایر که در ماه نوامبر 2021 در پی تداوم نتایج ضعیف منچستریونایتد از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، از آن زمان تاکنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. این مربی نروژی سابقه هدایت تیم‌هایی همچون مولده و کاردیف‌سیتی را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

در سوی دیگر جسی مارش سابقه مربیگری تیم‌هایی همچون نیویورک ردبول، لایپزیگ، ردول سالزبورگ و لیدزیونایتد را دارد. او حتی در مقطعی هم به عنوان دستیار مربی در تیم ملی فوتبال آمریکا کار کرده است.

لمپارد؛ گزینه سرمربیگری تیم ملی کانادا

کانادا اخیراً دومین حضورش در مسابقات جام جهانی را با حضور در جام جهانی 2022 قطر تجربه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!