Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر نعمتی شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی «گام دوم انقلاب اسلامی» در محل اداره تبلیغات اسلامی، بابیان اینکه متولیان حوزه هنر باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرمشق و الگوی خود قرار دهند، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه راه برای آینده‌شناسی هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فروردین‌ماه ۹۷ در هفته هنر انقلاب اسلامی اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد که همزمان با این جلسه به پیشنهاد اساتید و هنرمندان حاضر در جلسه تصمیم به برگزاری نشست‌های تخصصی و تشکیلاتی شد.

نعمتی بابیان اینکه در همین راستا سه کارگروه تخصصی تشکیل شد، افزود: تولید محتوا و مضمون جهت تولید آثار فاخر هنری از مهم‌ترین اهداف هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی «گام دوم انقلاب اسلامی» است.

سرپرست حوزه هنری استان زنجان گفت: به همین منظور علاوه بر هیئت اندیشه ورز سه کارگروه تخصصی در سه بخش فیلمنامه و نمایشنامه، هنرهای تجسمی و شعر و داستان تشکیل شد تا با همفکری دوستان و اساتید صاحب‌نظر به تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم پرداخت.

نعمتی افزود: تولید محتوا در حوزه آثار هنری از اهداف مهم است که آن‌چنان بایدوشاید به آن پرداخته نشده است و خلأهایی در این زمینه وجود دارد که طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه هنری زنجان سعی بر این است که در جهت غنای محتوا و آثار هنری گامی مؤثر و تأثیرگذار برداریم.

کد خبر 4652219

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب امیر نعمتی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه