Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، تیم ملی والیبال ایران در حالی وارد هفته پایانی لیگ ملت‌های 2019 می‌شود که باید با تیم‌‌های صربستان، بلغارستان و آمریکا دیدار کند. طبق جدول رده بندی مسابقات، تیم ایران با 10 پیروزی، 2 شکست و 30 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و شاگردان کولاکوویچ بسیار امیدوارند که در کنار آمریکا، جزو 5 تیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با کسب تنها یک پیروزی دیگر و بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها در شیکاگو حاضر خواهند بود.

تنها تیمی که می‌تواند برای صعود ایران یک تهدید به حساب بیاید، همان رقیب سرسخت و پرحاشیه همیشگی یعنی لهستان است که البته تمایلی برای حضور در مرحله نهایی ندارد. آنها به عنوان قهرمان جهان، بسیار مایل هستند که به مدال المپیک برسند تا اینکه در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شرکت کنند. آنها اگر به مرحله نهایی راه یابند هم با تیم دوم خود شرکت خواهند کرد.

لهستانی‌ها در حالی می‌توانند جای ایران را در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بگیرند که هر 3 مسابقه خود مقابل ژاپن، آلمان و پرتغال را با 3 امتیاز کامل ببرند و تیم ملی ایران نیز هر 3 بازی آخر خود را ببازد. پیروزی لهستانی‌ها در هر 3 بازی مذکور چندان دور از ذهن نیست ولی عملکرد حریفان آینده ایران نیز نشان می‌دهد که صربستان و بلغارستان می‌توانند امتیاز لازم برای صعود را به ایران بدهند. علاوه بر این آمریکا هم که میزبان مرحله فینال است، شاید با بازیکنان ذخیره خود به میدان برود و بازیکنان اصلی خود را خسته نکند. 

صربستان با 5 پیروزی، 7 شکست و 12 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد. تیم ملی بلغارستان با 4 پیروزی، 8 شکست و 10 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده و آمریکا هم با 5 پیروزی، 7 شکست و 22 امتیاز در جایگاه هفتم حضور دارد. ایران با انگیزه و توانی که در هفته‌های پیش از خود نشان داده می‌تواند در همان بازی اول مقابل صربستان، جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران، سابقه 9 سال هدایت صربستان را در کارنامه دارد و والیبال این کشور را به خوبی می‌شناسد.

برنامه بازی‌های ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌های 2019 به شرح زیر است:

جمعه 7 تیر 1398 : ایران - صربستان، ساعت 18:30
شنبه 8 تیر 1398: ایران - بلغارستان، ساعت 22:10
یکشنبه 9 تیر 1398: ایران - آمریکا، ساعت 18:30

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت‌های والیبال

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی عبور و مرور تیم‌ها و تماشاگران جهت حضور در این مسابقه با کمی مشکل روبرو شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده و با همکاری مسئولین مربوطه سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان که قرار بود ساعت 19 امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شود، به دلیل همزمانی با اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها طی هماهنگی لازم با مسئولین مربوطه و با موافقت سرمربیان دو تیم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات و عبور و مرور راحت‌تر تیم‌ها و تماشاگران با یک ساعت تاخیر و در ساعت 20 برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت مستقیم از سایت فدراسیون و پلتفرم آنتن پخش خواهد شد."

لازم به ذکر است تماشاگران از ساعت 19:30 می‌توانند برای تماشای این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و از نزدیک نظاره‌گر این رقابت ها مهیج و حساس باشند.

دو تیم پیکان و فولاد سیرجان روز نخست مرحله نیمه نهایی در قالب دور رفت به مصاف هم رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار گام نخست مرحله نیمه نهایی را بردارند.

دیگر خبرها

  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • ماراتن ادامه‌ترین: پراسترس‌ترین ست پنجم لیگ والیبال
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی