Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «شمعون آران» کارشناس رادیو رژیم صهیونیستی در پیامی در توییتر نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل از ناکام ماندن تلاش برای منفجر کردن هواپیمای مسافربری، که عازم ابوظبی، پایتخت امارات بود، خبر داده است.

آران نوشت: به لطف تیم سایبری اسرائیل، نتانیاهو تلاش داعش برای منفجر کردن هواپیمای مسافربری، که از «سیدنی» در استرالیا عازم ابوظبی بود را لو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی‌که مقام‌های استرالیایی یا اماراتی هیچ‌گونه جزئیاتی درباره ناکام ماندن این طرح داعش اعلام نکرده‌اند، آران مدعی شد: «ما درباره این طرح تروریستی به پلیس استرالیا اطلاع‌رسانی کردیم و طرف استرالیایی نیز به نوبه خود مانع از این حادثه شد.»

این کارشناس اسرائیلی در ادامه مدعی شد که تل‌آویو تاکنون به ده‌ها کشور در جهان در خنثی کردن حملات تروریستیِ اینچنینی کمک کرده است.

دادگاه استرالیایی، در اوایل ماه مه، مردی را به اتهام تلاش برای منفجر کردن یک هواپیمای مسافربری، که از طریق جاسازی یک بمب در یک دستگاه چرخ گوشت نقشه کشیده و طراحی کرده بود، محکوم کرد. این هواپیما متعلق به شرکت هوایی «الاتحاد» و مسیر پرواز آن سیدنی به ابوظبی بوده است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • فیلم/ یکی از راکت‌های منفجر نشده اشغالگران در شمال غزه
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)