Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از یورو اسپورت، برانکو ایوانکوویچ با وجود آنکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت اما سرانجام تصمیم گرفت که از سرخ پوشان جدا شود. برانکو الاهلی عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و رسماً با این تیم قرارداد امضا کرد.

یورو اسپورت نسخه عربستان در گزارشی از داستان چمدان ۷۰۰ هزار دلاری برانکو و دلیل اصلی جدایی او از پرسپولیس سخن به میان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت عربستانی نوشت: دلیل اصلی جدایی برانکو پرداخت نکردن مطالبات مالی او از سوی پرسپولیس است. تحریم‌های آمریکا علیه ایران مانع بزرگی در پرداخت مطالبات برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

برانکو ۷۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد. این مربی کروات باید برای دریافت طلب خود به ایران برگردد و این رقم را با یک چمدان از ایران خارج کند اما او با یک مشکل بزرگ دیگر مواجه شده و آن اینکه قوانین ایران اجازه خروج بیش از ۵۰ هزار دلار را نمی‌دهد و این یعنی برانکو باید برای دریافت این رقم بارها به تهران سفر کند و به نظر می‌رسد که طلب او به باد خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد که باشگاه پرسپولیس از الاهلی به فیفا شکایت کرده و بر این باور است که پیوستن این مربی به الاهلی غیر قانونی است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز

سایت پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، سایت غرفه (پاویون) رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز به نشانی www.venicebiennale.ir به تازگی راه‌اندازی شده است.

در این سایت، هنرمندان حاضر در غرفه (پاویون) کشورمان به همراه آثارشان معرفی شده‌اند.

همچنین گزارش تصویری از مناطق بازدیدشده توسط تیم ایرانی حاضر در دوسالانه ونیز هم در آن قابل مشاهده است.

پس از افتتاح پاویون رسمی کشورمان در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴، اطلاعات و عکس‌های تکمیلی روی این سایت قرار خواهد گرفت. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غیبت بی سر و صدای ایران در بینال ونیز اعتراض رسانه‌ها از سیاست جدید جشنواره ونیز تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی

دیگر خبرها

  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!