Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال پرسپولیس نخستین تمرین پیش فصل خود را برای حضور در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه کاظمی آغاز کرد که این تمرین با حواشی زیادی همراه بود و انتقادات تندی نسبت به ایرج عرب مدیرعامل باشگاه مطرح شد و برخی هواداران خواستار استعفای وی شدند.

جذب فرشاد احمدزاده بدون اینکه تیم سرمربی داشته باشد موجب انتقاد هواداران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها که از نحوه جدایی احمدزاده دلخور هستند و او را لایق حضور در پرسپولیس نمی دانند، در دقایقی از تمرین علیه او شعار دادند و حتی کار به درگیری هم کشیده شد.

ایرج عرب هم از سوی تماشاگران تحت فشار قرار گرفت که چرا با این بازیکن که در حساس ترین شرایط تیم را تنها گذاشت و به خارج رفت، قرارداد امضا کرده است.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس شجاع خلیل زاده تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 نبود و سفر بی‌ثمری به تهران داشت، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا زیر نظر کادر پزشکی و فنی این باشگاه تمرینات خود را دنبال کند و آماده بازگشت به میادین شود.

وینگر ایرانی فاینورد در حاشیه تمرین دیروز چهارشنبه در کمپ باشگاه فاینورد، در کنار یکی از هواداران تیمش که پشت فنس‌ها با پای شکسته بود، حضور یافت و امضای خود را روی پایِ گچ گرفته این طرفدارش زد و با او عکس یادگاری گرفت.

جهانبخش که بهبود نسبی پیدا کرده و کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود، در کنار دیدار با هواداران فاینورد، مشغول تمرین با توپ شد تا نشان بدهد شرایط بهتری پیدا کرده است.

لژیونر ایرانی فاینورد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله گرفته و در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند و مقدماتی جام جهانی نتوانسته برای باشگاهش و تیم ملی به میدان بورد که امیدوار به پایان این دوران است.

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • په‌په علیه جای خالی اوسمار در پرسپوليس
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار