Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت بهداشت کوچه در منطقه جمشید‌آباد شهر آبادان بسیار نامناسب بوده و شهروندخبرنگار ما ضمن گلایه از این وضعیت، فیلمی را ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: احمدزاده – آبادان

 

 

بیشتر بخوانید: فیلمی از وضعیت نامناسب معابر در شهرک ویره 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از وضعیت اسفبار زباله‌ها در منطقه جمشید‌آباد آبادان 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل علت این ممنوعیت را محدودیت منابع آبی و ضرورت رعایت الگوی کشت اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه صادر شده، کشت برنج در اراضی شامات در منطقه ملت آباد، زیر نهر تراب، بیوک خانلو، قره داغلو، آیاز کندی، سلمان کندی و عباد آباد شهرستان پارس‌آباد که آب آنها از کانال‌های زیر شبکه امور آب مغان تامین می‌شود، ممنوع است.
جهاد کشاورزی استان همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت الگوی کشت مصوب و همچنین رفع مشکلات اجتماعی حادث شده در منطقه بابت نفوذ و بالا آمدن آب‌های ناشی از آبیاری برنج و خسارت وارده به منازل مسکونی و زراعت سایر محصولات در اراضی همجوار، از مالکان زمین در این محدوده خواسته است تا از کشت برنج خودداری کنند.
هر سال حدود یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه مغان در سواحل رود ارس در محدوده شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز به کشت محصول برنج اختصاص می‌یابد و سالانه حدود پنج تا ۶ هزار تن شلتوک و ۲ تا سه هزار تن برنج خالص از نوع هاشمی و طارم از این اراضی برداشت می‌شود.
برنج منطقه مغان جزو پاک‌ترین، سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین برنج‌های کشور به شمار رفته و مشتریان زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن رانندگان از وضعیت نامناسب جاده‌ای در ۷ کیلومتری کرمانشاه + فیلم
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور