Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@09:35:23 GMT

تبعات اجرای طرح جدید ترافیک

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۳۹۳

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران با اشاره تبعات اجرای طرح جدید ترافیک گفت: برای بررسی پیامدهای تغییر طرح ترافیکی محدوده حلقه دوم مشهور به زوج یا فرد، به عنوان محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا، باید دوره‌ای آزمایشی ‌و کمیته‌ای با کارگروه پایش مستقل از مجری پیش‌بینی شده باشد.

اخبار اجتماعی- عضو  شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر داده‌های آزمایش طرح، از سوی کمیته یا کارگروه مستقل با کم‌ترین سوگیری مثبت یا منفی، تحلیل شود یافته‌ها و تحلیل مناسبتری به دست خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته برداشت‌های متفاوتی در خصوص آثار طرح جدید ترافیکی در رسانه‌ها نقل شده که از آن جمله خلوت تر شدن محدوده های حلقه اول و دوم است و دیگری هم سخن از فشار ترافیکی بیشتر در محور بزرگراه امام علی (ع) است.

فخاری اظهار کرد: نقد من در این خصوص به عدم تشکیل کمیته یا کارگروه مستقل برای پایش اجرای آزمایشی است. زیرا این کار می‌تواند مجادله‌ها را کم کند و شرایط قابل اعتمادتری فراهم سازد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر فخاری شورای شهر تهران طرح ترافیک الهام فخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور چالوس محدوده آزادراه تهران شمال از چالوس به سمت تهران و مسیر جنوب به شمال از کرج به سمت چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسدود است.

وی با بیان این که در حال حاضر ترافیک در محدوده ماسال و طویر کندوان و محور هراز سنگین است، افزود: ترافیک در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

کد خبر 6062840

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • ترافیک سنگین در محور کندوان
  • ترافیک در محور کندوان سنگین است
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • کارگروه ملی احیای دریاچه نمک با مسوولیت استانداری قم تشکیل می شود
  • کارگروه ملی احیاء دریاچه نمک با مسوولیت استانداری قم تشکیل می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد