Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزگر با بیان اینکه رفتارهای ترامپ خنده آ‌وراست، گفت: تهدید آقای ظریف به تحریم از طرف ترامپ نشان می دهد که وی اعتقادی به دیپلماسی ندارد.

«شهروز برزگر» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا گفت: تحریم های اخیر آمریکا که مقام معظم رهبری را هدف قرار داده است در پی اینکه رهبری به نامه  ترامپ پاسخ ندادند و حتی ترامپ را قابل پیام نداستند اعمال شد مگر مقام معظم رهبری به آمریکا مراجعه می کنند و یا درآنجا اموال دارند که دولتمردان آمریکا بخواهند اموال ایشان را تحریم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این رفتار آمریکایی ها یک جنگ روانی است و به نوعی می خواهند پاسخ خودشان را بدهند چرا که ما به آنها پاسخ ندادیم و به همین دلیل ترامپ پاسخ خودش را با این کار می دهد.

 

وی ادامه داد: تحریم فرماندهان سپاه و دارایی هایشان کار عبثی است چرا که این فرماندهان در آمریکا دارایی ندارند و همین موضوع نشان می دهد که دولتمردان آمریکایی به دنبال یک جنگ روانی هستند و تحریم آقای ظریف نیز نشان می دهد دولت حاکمه آمریکا حتی به دیپلماسی نیز اعتقادی ندارند و در یک تازی های خودشان تا جایی پیش رفتند که یک کار خلاف عرف انجام می دهند.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی اگر بین کشورها جنگ سختی در بگیرد دستگاه دیپلماسی تحریم نمی شود چرا که باید دست دستگاه دیپلماسی باز باشد و بتواند جنگ و نزاع رابا گفت و گو ومذاکره تمام کند.

 

وی با اشاره به اینکه این سلسله رفتارهای ترامپ اشتباهتش را تکمیل کرد، گفت: این رفتارهای ترامپ خنده آور است. ترامپ با تحریم نفت ما کار به جایی نبرد و به همین دلیل به تحریم اشخاص و افرادی روی آورده است که هیچ نوع ثروت و دارایی در آمریکا و خاک این کشور ندارند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته این نوع کارهای ترامپ تازگی ندارد و افکار عمومی دنیا با این رفتارهای ترامپ به خوبی آشناست./

 

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز مسجد خبرگزاری شبستان کانون مساجد محمد جواد ظریف روزنامه برزگر ترامپ مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد

جیم کاوانا، تحلیلگر و روزنامه‌نگار مستقل در خصوص پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» گفت: «این اقدامی بود که بازی را به طور کلی تغییر داد. اکنون این یک بازی جدید است؛ زیرا ایران نشان داد که اسرائیل برای دفاع از خود به آمریکا وابسته است». 

به گزارش اسپوتنیک، این تحلیلگر در ادامه گفت که ایران در این حمله خود را به اهداف نظامی خاصی محدود کرده بود و با این حال رژیم صهیونیستی همچنان از کمک‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن استفاده کرد. به گفته او «آنچه ایران نشان داد این بود که علیه اسرائیل اقدام خواهد کرد و می‌تواند این کار را به صورت موثر و هوشمندی انجام دهد. ایران نشان داد که اسرائیل امن نیست». 

این کارشناس به نقش ایران در تغییر ژئوپلیتیک منطقه اشاره کرد و گفت: «ایران می‌گوید اگر اسرائیل حمله کند، پاسخ خواهد داد. آنها قرار نیست بنشینند و نگاه کنند. اسرائیل مثل یک کودک نازپرورده است. آنها با مصونیت از مجازات به سوریه حمله می‌کنند. دهه‌هاست که بدون مجازات به کشور‌های اطرافشان حمله می‌کنند. این تمام شد و به همین دلیل است که می‌گویم این یک تغییر است. آنها نمی‌توانند بدون مجازات به ایران حمله کنند». 

پیش از این نیز کارشناسان متعددی عنوان کرده بودند که حمله ایران به اسرائیل صفحه جدیدی از معادلات جهانی را باز کرده است. در همین راستا، وب سایت فرانسوی مدیاپارت درخصوص پاسخ تنبیهی ایران نوشت: حمله (پاسخ تنبیهی) ایران به اسرائیل انتقام حساب شده‌ای بود که تهران برای جلوگیری از آتش گرفتن منطقه، آن را انجام داد. اما این رویداد تاریخی به یک نقطه عطف نیز رسید و جنگ در سایه به یک جنگ آشکار تبدیل شد.

عبدالباری عطوان تحلیلگر جهان عرب نیز پیش‌تر گفته بود که عملیات بی سابقه ایران در عمق سرزمین‌های اشغالی نشان داد که رهبری ایران به حرف خود عمل و بدون تردید با دشمن مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم