Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده، مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ گفت: هر بازیکنی که به‌عنوان سرباز در یک یگان خدمتی حضور دارد باید بلافاصله بعد از اتمام دوران خدمت سربازی‌اش به باشگاه تحت قرارداد خود برگردد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره وضعیت سه بازیکن سرباز تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در مورد وضعیت بازیکنان سرباز در لیگ برتر باید بگویم هر بازیکنی که به‌عنوان سرباز در یک یگان خدمتی حضور دارد باید بلافاصله بعد از اتمام دوران خدمت سربازی‌اش به باشگاه ثابت و تحت قرارداد خود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله در مورد سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن یعنی احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور هم صدق می‌کند.

وی افزود: اگر یگان خدمتی برای بازیکن سرباز اضافه خدمت نیز در نظر بگیرد بازیکن در دوره اضافه خدمت نمی‌تواند دیگر برای آن باشگاه بازی کند و باید به قرارداد خود با باشگاه قبلی متعهد باشد.

مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: سازمان لیگ اجازه تخلف را به هیچ باشگاهی در این زمینه نخواهد داد.

محمودزاده ادامه داد: حضور این سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن در تراکتورسازی و بازی آنها در فصل گذشته برای تیم تبریزی کاملاً قانونی بوده و هیچ تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است، زیرا این بازیکنان به‌عنوان سرباز در یگان مربوطه خدمت مقدس سربازی را طبق قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران و مجوزهای صادره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام دادند. ذکر این نکته هم ضروری است که در دو فصل اخیر مجوزهای لازم از سوی این ستاد برای باشگاه تراکتورسازی به صورت سالانه درباره جذب و استفاده  بازیکن سرباز صادر شده و برای فصل 99-98 نیز باید ابتدا مجوز از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب بازیکن سرباز صادر شود. فصل گذشته براساس مصوبه ستاد نیروهای مسلح تراکتورسازی مجاز به جذب پنج بازیکن سرباز بود.

مدیر کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ گفت: تصویب قوانین خدمت مقدس سربازی مربوط به نهادهای بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران است که همه باید به این قوانین احترام بگذاریم و فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و باشگاه ذوب‌آهن نیز در همین راستا این سه بازیکن را در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار داد که بعد از اتمام خدمت سربازی‌شان باید به باشگاه ذوب‌آهن برگردند.

سعید آذری:‌ بازیکنان سرباز ما باید از تراکتورسازی برگردند/ نه اهل معامله‌ام و نه شرفم را از سر راه آورده‌ام!

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»