Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@14:14:00 GMT

تشییع پیکر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس/تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۷۰۴

تشییع پیکر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس/تصاویر

در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع پیکر ۱۵۰شهید تازه تفحص شده، صبح پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج شهداء در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع پیکر ۱۵۰شهید تازه تفحص شده، صبح پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج شهداء در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این ۱۵۰شهید هشت سال دوران دفاع مقدس، هویت ۳۴ هید شناسایی شده‌ و هویت ۱۱۶ شهید هنوز احراز نشده است.

در حال بروزرسانی...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم