Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@21:02:12 GMT

ایران یک پیروزی تا صعود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۷۸۱

تنها تیمی که می‌تواند برای صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها تهدید به حساب بیاید، رقیب سرسخت و پرحاشیه همیشگی یعنی لهستان است که البته تمایلی برای حضور در مرحله نهایی ندارد. ناطقان: تیم ملی والیبال ایران در حالی وارد هفته پایانی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ می‌شود که باید با تیم‌های صربستان، بلغارستان و آمریکا دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول رده بندی مسابقات، تیم ایران با ۱۰ پیروزی، ۲ شکست و ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و شاگردان کولاکوویچ بسیار امیدوارند که در کنار آمریکا، جزو ۵ تیم صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو باشند. آنها با کسب تنها یک پیروزی دیگر و بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها در شیکاگو حاضر خواهند بود.


تنها تیمی که می‌تواند برای صعود ایران یک تهدید به حساب بیاید، همان رقیب سرسخت و پرحاشیه همیشگی یعنی لهستان است که البته تمایلی برای حضور در مرحله نهایی ندارد. آنها به عنوان قهرمان جهان، بسیار مایل هستند که به مدال المپیک برسند تا اینکه در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شرکت کنند. آنها اگر به مرحله نهایی راه یابند هم با تیم دوم خود شرکت خواهند کرد.

لهستانی‌ها در حالی می‌توانند جای ایران را در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بگیرند که هر ۳ مسابقه خود مقابل ژاپن، آلمان و پرتغال را با ۳ امتیاز کامل ببرند و تیم ملی ایران نیز هر ۳ بازی آخر خود را ببازد. پیروزی لهستانی‌ها در هر ۳ بازی مذکور چندان دور از ذهن نیست ولی عملکرد حریفان آینده ایران نیز نشان می‌دهد که صربستان و بلغارستان می‌توانند امتیاز لازم برای صعود را به ایران بدهند. علاوه بر این آمریکا هم که میزبان مرحله فینال است، شاید با بازیکنان ذخیره خود به میدان برود و بازیکنان اصلی خود را خسته نکند. ‌

صربستان با ۵ پیروزی، ۷ شکست و ۱۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد. تیم ملی بلغارستان با ۴ پیروزی، ۸ شکست و ۱۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده و آمریکا هم با ۵ پیروزی، ۷ شکست و ۲۲ امتیاز در جایگاه هفتم حضور دارد. ایران با انگیزه و توانی که در هفته‌های پیش از خود نشان داده می‌تواند در همان بازی اول مقابل صربستان، جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران، سابقه ۹ سال هدایت صربستان را در کارنامه دارد و والیبال این کشور را به خوبی می‌شناسد.

برنامه بازی‌های ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰
شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

منبع: مهر برچسب ها: ایران ، پیروزی ، صعود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران پیروزی صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز دوشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های C و D مشخص شود.

ژاپن به دنبال فرار از رسوایی

در گروه C از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و قرقیزستان برابر کره جنوبی صف آرایی می‌کند.

در این گروه تاجیکستان و قرقیزستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند. ژاپن با ۳ امتیاز سوم است و کره جنوبی هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

به نظر نمی‌رسد تیم قرقیزستان که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است در دیدار برابر کره جنوبی با مشکل خاصی مواجه شود و در صورتی که موفق به کسب امتیاز شود صعودش به یک چهارم نهایی قطعی خواهد شد.

در سوی دیگر اما ژاپن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به پیروزی است و باید بتواند از سد تاجیکستان عبور کند. ژاپن در صورتی با نتیجه تساوی می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود که قرقیزستان در دیدار برابر کره جنوبی شکست بخورد.

افغانستان چشم به بازیکنان ایران دارد

در گروه D از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال کشورمان باید با کویت دیدار کند و تیم‌های بحرین و افغانستان هم به مصاف هم خواهند رفت.

در این گروه تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. کویت با ۴ امتیاز دوم است. افغانستان با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و بحرین بدون امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

صدرنشینی شاگردان وحید شمسایی در این دیدار تنها در صورتی به خطر می‌افتد که کویت بتواند برابر ایران به برتری برسد.

در دیگر بازی هم افغانستان با هدایت مربی ایرانی خود مجید مرتضایی تلاش می‌کند بتواند برابر بحرین به برتری برسد و امیدوار باشد که کویت برابر تیم ملی ایران شکست بخورد تا بتواند به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و به یکی از شگفتی‌های این جام تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران