Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@17:18:40 GMT

ایران جنگ طلب نیست

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۸۶۹

ایران جنگ طلب نیست

به گزارش جام جم آنلاین از استانداری آذربایجان غربی، سیدعباس موسوی در بدو ورود به ارومیه به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت بمباران شیمیایی سردشت اظهار داشت: ایران همواره نشان داده است که جنگ طلب نیست ولی جنگاور است و در زیر شدیدترین فشارها نیز در سایه مقاومت ملت، پیروز و سربلند خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در عین حال اهل تعامل و گفتگو است و راهبرد اساسی آن، مقاومت در مقابل همه فشارهای خصمانه است افزود: در حال حاضر در هفته حقوق بشر آمریکایی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: از نمونه‌های بارز این حقوق بشر دروغین می‌توان به حوادث خونین تاریخ ایران شامل ترور مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه ۱۳۶۰، حادثه فجیع هفت تیر در همان سال، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین بی گناه توسط ناو آمریکایی وینسنس در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ و بمباران شیمیایی سردشت در سال ۱۳۶۶ اشاره کرد.

وی در خصوص اهداف سفر خود به آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره قربانیان بمباران شیمیایی سردشت که فاجعه آن توسط صدام و با هدایت آمریکایی‌ها اتفاق افتاد از جمله مهمترین هدف‌های سفر به این استان است.

موسوی گفت: یاد و خاطره قربانیان بمباران شیمیایی سردشت باید برای همیشه زنده بماند تا توجه داشته باشیم که ما با چه هزینه‌ای ضمن اداره جنگ، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت کرده‌ایم و این امر باید الگویی برای شرایط فعلی باشد.

سید عباس موسوی به عنوان میهمان یادواره قربانیان بمباران شیمیایی سردشت به آذربایجان غربی سفر کرده است و همزمان با هفتم تیرماه جاری در این آئین حضور می‌یابد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایران جنگ طلب سخنگوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مقاومت ترموود در برابر آتش
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • بمباران شدید بیت لاهیا در شمال غربی غزه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی