Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:55:02 GMT

توزیع روزانه ۵۰ تن شکر در بازار همدان

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۹۵۱

توزیع روزانه ۵۰ تن شکر در بازار همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه شکر کالایی راهبردی محسوب می‌شود گفت: شکر در بسته‌های ۹۰۰ گرمی، یک کیلو و ۸۰۰ گرمی و یک کیلو و ۲۰۰ گرمی تا نوروز ۱۳۹۸ در فروشگاه‌های بزرگ استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت شکر در هفته‌های گذشته گفت: دولت با تصمیماتی در خصوص واردات، قیمت این کالا را کنترل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت همدان ادامه داد: نگرانی در خصوص تامین این محصول برای تولید شیرینی شب عید نوروز وجود ندارد و قیمت شیرینی بر اساس نرخ کارشناسی تعیین می‌شود.

متین عنوان کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار آغاز شده و چنانچه به شکر مازاد نیاز باشد، شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی آمادگی تخصیص مجدد این محصول را دارند.

وی گفت: هفته گذشته به دلیل ایجاد بازار کاذب، قیمت هر کیلوگرم شکر به مبلغ ۸۰ هزار ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/ب

روزانه ۵۰ تن شکر در بازار همدان توزیع می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن واردات صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه


به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا محمدحسین متولی گفت: از آذرماه ۲۰ میلیون وارفارین توزیع شده است که توزیع ۱۶.۵ میلیون عدد آن در زمستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام محموله‌های وارداتی وارفارین در بازار توزیع می‌شود، گفت: مصرف ماهانه وارفارین ۳.۵ تا ۴ میلیون عدد است و با وجود توزیع چندبرابری هنوز بازار اشباع نشده است.

رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو درمورد نحوه توزیع وارفارین بین داروخانه ها، عنوان کرد: معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور درمورد توزیع این دارو بین داروخانه‌ها تصمیم می‌گیرند، سازمان غذا و دارو نیز با اولویت داروخانه‌های دولتی و منتخب این دارو را در تهران توزیع کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه نهم فروردین
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • پخت و توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم به همت گروه جهادی شهدای فاطمیون در مشهد