Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ناصر اصلانی افزود: بیشترین حجم مواد مکشوفه مربوط به تریاک به میزان ۷۵۲۳ کیلوگرم بوده و ۸۴ درصد مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین از این میزان ۱۲۱۸ کیلوگرم حشیش، ۴۷ کیلوگرم شیشه، ۱۲۳ کیلوگرم هرویین، ۱۹۶۳۷ عدد قرص روان‌گردان، ۴۰ مواد پیش‌ساز و ۹۴ کیلوگرم سایر مواد کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصلانی با بیان اینکه این میزان از کشفیات طی ۱۴۱۲ فقره عملیات صورت گرفته است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره ۶.۳۸ کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

وی اظهار داشت: در هفته مزبور مجموعاً ۹۰۱۴ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و خصوصاً طی طرح‌های جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۲۰۶ نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر و روانگردان ۲۳۷۶ نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد و ۴۸۱۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده‌اند. ۱۶۱۵ نفر نیز طی سایر عملیات‌های مرتبط با موضوع مواد مخدر دستگیر شده‌اند. در هفته مزبور مجموعاً ۹۰۱۴ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و خصوصاً طی طرح‌های جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شده‌اند.

معاون مقابله با عرضه ستاد افزود: از ۱۹۶۳۷ عدد قرص روانگردان مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد با ۷۷۲۷ عدد مربوط به استان البرز است که نشان‌دهنده ۳۹ درصد مجموع کشفیات قرص‌های روانگردان در هفته اخیر است.
اصلانی با بیان اینکه بالغ بر ۷۷ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به هفت استان کشور می‌باشد، اظهار داشت: بیشترین حجم کشفیات با ۲۵۳۵ کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که معادل ۲۸ درصد کشفیات کشور می‌باشد و هرمزگان با ۱۲۲۶ کیلوگرم، کرمان با ۱۰۸۰ کیلوگرم، خراسان جنوبی با ۹۹۹ کیلوگرم، اصفهان با ۸۶۰ کیلوگرم، تهران با ۵۸۹ کیلوگرم و یزد با ۵۴۶ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی افزود: سهم کشفیات ۵ استان اولویت دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی از کشفیات کشور در هفته مذکور ۶۵ درصد است.
اصلانی اظهار داشت: طی این مدت، ۱۶۷ دستگاه خودرو، ۲۱ دستگاه موتورسیکلت، ۵ قبضه سلاح و ۳۵ دستگاه موبایل توقیف شد. منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، کشف مواد مخدر ، ستاد مبارزه با مواد مخدر ، قاچاق مواد مخدر ، کشف مواد روان گردان ، آسیب های اجتماعی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشف مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر کشف مواد روان گردان آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد