Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:21:34 GMT

اورلاندو پیریتس رقیب استقلال در جذب پاتوسی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۲۳۱

اورلاندو پیریتس رقیب استقلال در جذب پاتوسی

یک باشگاه از کشور آفریقای جنوبی اعلام کرده است که در حال مذاکره با هافبک فصل پیش استقلال است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

به گزارش" ورزش سه" در روزهایی که استقلالی ها به دنبال توافق مجدد با آیاندا پاتوسی برای ادامه همکاری هستند این بازیکن مشتری جدیدی پیدا کرده است. امروز توئیتر POWERSPORT که اخبار مربوط به ورزش و فوتبال آفریقای جنوبی را منتشر می کند در توئیتی نوشت که تیم اورلاندو پیریتس از این کشور در حال مذاکره برای عقد قرارداد با گابادینهو مهانگو از کشور مالاوی و آیاندا پاتوسی بازیکن فصل پیش استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


البته پاتوسی با باشگاه کیپ تاون افریقای جنوبی قرارداد دارد و باشگاه های اورلاندو پیریتس و استقلال علاوه بررضایت این بازیکن باید رضایت باشگاهی که با آن قرارداد دارد را نیست به دست بیاورند. درباره پاتوسی که فصل گذشته تنها 17 بازی برای استقلال انجام داد و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم بود گفته می شود که آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم بعد تحلیل و بررسی هایش از باشگاه خواسته که این بازیکن را برای فصل آینده حفظ کند.


حالا باید دید با حضور رقیب جدید آیا رقابت برای جذب آن دشوارتر شده و کیپ تاون شرایط را برای جدایی سخت تر می کند یا اینکه استقلالی ها می توانند این هافبک 26 ساله را به خدمت بگیرند.

 

آیاندا پاتوسی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آیاندا پاتوسی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو