Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@22:53:19 GMT

اسحاق انور درگذشت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۳۷۸

اسحاق انور درگذشت

محمد خرمی که از نزدیکان اسحاق انور است، صبح امروز گفت: حدود چهار روز بود که خبری از استاد اسحاق انور نداشتیم، شب گذشته چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ به منزل شخصیِ استاد انور مراجعه کردیم و متوجه شدیم که او درگذشته است.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که زمان دقیق فوتِ اسحاق انور چه زمانی بوده است و باید منتظر نظر پزشک قانونی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمی گفت: زمان تشییع و تدفینِ این هنرمند عرصه موسیقی هنوز مشخص نیست و در تلاشیم که پیکر این هنرمند را در قطعه هنرمندان دفن کنیم. اطلاعات تکمیلی را به زودی در اختیار اهالی هنر قرار می‌دهیم. ۲۵۸۲۵۸

اسحاق انور، خواننده آهنگساز و شاعر متولد اول اردیبهشت ۱۳۵۱ بود. او تا کنون آثار بسیاری را ساخته و خوانده و آهنگسازی آثار بسیاری از خوانندگان را برعهده داشته است.

انور، ردیف آوازی و سازی را با تعمق و تامل کار کرده و تدریس می‌کرد. در ادبیات مرید بیدل دهلوی بود. یک بار در مسابقات سراسری تلاوت قرآن شرکت کرده و مقام نخست را کسب کرده و پس از آن در هیچ مسابقه‌ی تلاوتی شرکت نکرد.

تلاوت تمام قاریان مصری را دنبال می‌کرد و به حصان وعمران و شحات انور بیشتر از سایرین ارادت داشت.

اسحاق انور در کنار فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی، شاعر برجسته‌ای هم بود. قطعه‌های «نوروز خوانی» و «نوروز» در آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان از سروده‌های اسحاق انور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1274236

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی خواننده نوازنده و آهنگساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که افزایش تعطیلی ها مخالف تحقق شعار سال است در مورد تعطیلی پنج شنبه یا شنبه گفت: قطعاً تعطیلی شنبه برای کشور مفیدتر است و تعطیلی پنج‌شنبه به تولید و تجارت کشور آسیب می‌زند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی آل اسحاق کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به شعار سال افزایش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: بعضی‌ها باتوجه‌به شعار سال در اصل افزایش تعطیلی‌ها تشکیک دارند و آن را مخالف تحقق شعار سال می‌دانند؛ اما ظاهراً عزم بر این است که یک روز را به روزهای تعطیل رسمی کشور اضافه کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تعطیل‌کردن پنج‌شنبه برای کشور مفید است یا شنبه اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه روابط بین‌الملل کشورمان در حوزه‌های صادرات و واردات و همچنین خدمات اهمیت دارد، اگر پنج‌شنبه را تعطیل کنیم، عملاً چهار روز در هفته را از دست می‌دهیم و ارتباطی با کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای منطقه نداریم.

وی افزود: اگر این چهار روز را به سه روز تبدیل کنیم و شنبه را که در بقیه کشورهای جهان تعطیل است، تعطیل کنیم، یک روز بیشتر با کشورهای دیگر مراوده اقتصادی، بانکی و پولی داریم و به همین جهت اعتقاد دارم تعطیل‌کردن شنبه برای کشور مفیدتر است.

این کارشناس مسائل اقتصادی با تصریح بر این موضوع که بازتاب تعطیل‌کردن شنبه به‌جای پنج‌شنبه در اقتصاد، تولید و اشتغال بیشتر است بیان کرد: قطعاً تعطیلی شنبه برای کشور مفیدتر است؛ اما تعطیلی پنج‌شنبه به تولید و تجارت کشور آسیب می‌زند.

وی درباره این موضوع که برخی اعتقاد دارند واحدهای خصوصی پنج‌شنبه و واحدهای دولتی شنبه تعطیل شوند، اظهار کرد: این اقدام قطعاً یک آشفتگی ایجاد می‌کند و به اهدافی که برای تعطیلی دو روز در هفته در نظر دارند هم نمی‌رسند. همچنین بعضی‌ها می‌گویند تعطیلی‌ها فقط برای سازمان‌های دولتی باشد و بخش خصوصی تعطیل نشود که این موضوع هم باعث آشفتگی، تعارض، اختلاف و دعوا می‌شود و نتیجه آن برهم ریختگی مسائل اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

آل اسحاق تأکید کرد: حتماً باید تعطیلی‌ها یکسان باشد و سازمان‌های دولتی و خصوصی در یک روز و به‌اندازه تعطیل باشند و نباید تعطیلی‌ها را مختص سازمان‌های دولتی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • انتقاد تند اسحاق بریک: به درد نخورهایی که اسرائیل را به خطر می اندازند
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس