Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان، با اشاره به اینکه تکمیل سد معشوره خواست مردم لرستان است، افزود: تامین آب شرب پایدار از دیگر مسائلی است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی»، امروز(پنجشنبه 6 تیر) در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرکوهدشت، افزود: سیل 12 فروردین درهمه شهرهای استان بویژه شهرستان های خرم آباد، پلدختر، کوهدشت و چگنی خسارت های زیادی برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان، با اشاره به اهمیت تکمیل سد معشوره، اظهار داشت: امروز تکمیل سد معشوره از خواسته های مهم مردم استان لرستان است.

 

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکل و بلاتکلیفی سد معشوره، بیان کرد:  اجرای این طرح بستر ایجاد آرامش در حوزه‌های بالادست و کمک به حفاظت دریاچه‌های پایین دست  خواهد شد.

 

خادمی،  با اشاره به خسارت های گسترده سیل در استان، بیان کرد:  سیلاب همراه خود خاک مرغوب  استان را هم می برد و در پشت سد های پایین دست انباشت می کند.

 

وی بیان کرد: امسال با این حجم خاک از باغات پلدختر که ۲ میلیون مترمکعب تخلیه شد متوجه شدیم چه میزان خاک از استان خارج می شود.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انتظار می رود با تقویت زیرساخت های استان، بستر کنترل سیلاب و حفاظت از سرمایه های استان فراهم شود.

 

وی تامین منابع آب شرب پایدار را از دیگر نیاز های مردم استان دانست و افزود: با توسعه طرح های حوزه آب وتقویت منابع مالی این مهم محقق خواهد شد.

 

خادمی، تاکید کرد: باید راهکار اصولی و کارشناسی شده برای تامین آب شرب پایدار برای شهرهای استان لرستان ارائه شود.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان اوقات فراغت مجلس مسجد استان بوشهر صفاری نطنزی کانون مساجد روزنامه ها سد معشوره تقویت زیرساخت ها آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان

 مسلم مویدی در حاشیه تخریب اراضی غیرمجاز این شهرستان اظهار کرد: ۲۱۲مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است