Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@20:45:48 GMT

عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۵۶۴

تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود و شاگردان فراز کمالوند از روز 10 تیر در سرعین اردبیل اردوی تدارکاتی خود را برپا می‌کنند.

اخبار ورزشی- با توجه به ایرادات سازمان لیگ به امکانات تیم پارس جنوبی جم، مدیران استانی این شهر با چند پیمانکار برای صندلی‌گذاری در ورزشگاه تختی مذاکره کردند که هنوز معلوم نیست روند بازسازی از چه زمانی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چمن ورزشگاه تختی در فصل گذشته لیگ برتر، انتقادات بسیاری به همراه داشت که قرار است از امروز (پنجشنبه)، عملیات ترمیم زمین شماره یک این ورزشگاه آغاز شود.

خبر دیگر درباره پارس جنوبی این است که محمد اسدی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم که عضو هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی بود، از حضور در باشگاه پارس جنوبی استعفا کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی پارس جنوبی ورزشگاه تختی پارس جنوبی سازمان لیگ ورزشگاه آزادی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول را تیم‌های پارس جنوبی و چادرملو اردکان شب گذشته در ورزشگاه تختی جم برگزار کردند که شاگردان سعید اخباری موفق شدند در رقابتی نزدیک و نفسگیر به پیروزی ارزشمند 2 بر یک دست پیدا کنند تا راهشان در مسیر صعود به لیگ برتر را ادامه بدهند.

چادرملو اردکان که در آخرین بازی سال بدشانسی بزرگی مقابل مس سونگون داشت و با وجود نمایش هجومی در نهایت نتیجه را واگذار کرد، با انگیزه زیادی به مصاف پارس جنوبی رفت و بازهم با ایجاد حملات پرشمار موفق به کسب پیروزی شد.

شاگردان سعید اخباری بازی را خوب شروع کردند و در دقایق ابتدایی چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند، اما بر خلاف روند بازی، پارس جنوبی به گل رسید، اما در ادامه چادرملو فشار زیادی روی دروازه پارس جنوبی آورد و خدادادی موفق شد با ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد و البته یک موقعیت تک به تک هم توسط سیدعلی یحیی‌زاده از دست رفت.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی به وجود آوردند، اما تغییرات سعید اخباری جواب داد و محمد نسامی توانست لحظاتی پس از ورود به زمین با ضربه تماشایی دروازه پاس جنوبی را باز کند و چادرملو را به سه امتیاز دیگر برای ماندن در کورس صعود و رتبه دوم جدول برساند.

دیگر خبرها

  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان