Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:37:05 GMT

واکنش مدیرعامل تراکتور به جذب یک پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۶۵۴

واکنش مدیرعامل تراکتور به جذب یک پرسپولیسی

مدیرعامل تراکتور ضمن تکذیب پیشنهاد ۵ میلیارد تومانی این باشگاه تبریزی به محمد انصاری و کنعانی زادگان گفت: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه قرارداد دارند و در تراکتور می‌مانند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتورسازی پس از عنوان پنجمی در رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته فوتبال ایران بلافاصله به همکاری با جرج لیکنز پایان داد و مصطفی دنیزلی را به عنوان سرمربی معرفی کرد تا با نظر او اقدام به جذب بازیکن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس در رادار تراکتور

تراکتورسازی که از سال گذشته با سرمایه گذاری محمدرضا زنوزی به باشگاه خصوصی تبدیل شده در کانون توجهات مالی بابت پرداختی‌های بسیار بالای خود به بازیکنان لیگ برتری قرار گرفته است. دیدگاهی که غلامرضا صادقیان مدیرعامل تراکتورسازی آن را رد می‌کند و این موضوعات را حاشیه‌ای بیش برای تراکتور نمی‌داند.

صادقیان درباره کنار گذاشتن دوس سانتوس از سوی دنیزلی، مذاکره برای جذب محمد انصاری و کنعانی زادگان، انتظارات از سرمربی ترک تبار این تیم و هواداران خود صحبت‌هایی را مطرح کرد که در پی می‌خوانید:

خوشحالیم دنیزلی را داریم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره انتخاب مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی این تیم گفت: توانایی‌های فنی این مربی بر هیچکس پوشیده نیست. دنیزلی تجربه مربیگری در لیگ برتر ایران را هم دارد. قصد داشتیم مربی توانمندی را وارد مجموعه کنیم که بتواند به تیم کمک شایانی کند. آقای دنیزلی یک مدیر و مربی بزرگ است که خوشحالیم توافقات لازم برای همکاری با او حاصل شد.

از مربی بزرگ انتظارات بزرگ می‌خواهیم
وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه «دنیزلی در کشور خود موفق به کسب جام‌های قهرمانی با تیم‌های مختلف شده است، آیا از او هم خواسته‌اید با همین هدف به تراکتور بیاید؟» اظهار داشت: از مربی بزرگ انتظارات بزرگ هم داریم. با آقای دنیزلی در گفتگوهای اولیه ای که برای بستن قرارداد داشتیم درباره این موضوعات صحبت کردیم. هر دو طرف به وظایف خودمان آشنا هستیم. درباره انتظاراتمان هم مفصل گفتگو داشته‌ایم. تراکتور با هوادارانی که دارد لایق بهترین هاست.

نه بمب می‌ترکانیم نه پول اضافی می‌دهیم
صادقیان درباره ارائه پیشنهاد پنج میلیارد تومانی به محمد انصاری و کنعانی زادگان تصریح کرد: اصلاً چنین پول‌هایی به هیچکس نمی‌دهیم. این رقم‌ها در باشگاه تراکتور جاری نیست! پول را به وقتش خرج می‌کنیم. باشگاهداری پول نیست که فقط بخواهیم با این مبالغ تیممان را جمع کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه فوتبال ایران منتظر بمب‌های نقل و انتقالاتی لیگ برتر است؟ تصریح کرد: هیچ بمبی در کار نیست. اهل بمب ترکاندن نیستیم. بازیکن بخواهیم بگیریم با هماهنگی آقای دنیزلی و نظر مستقیم او خواهد بود.

مسعود و اشکان می‌مانند چون قرارداد دارند
صادقیان در خصوص احتمال جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تراکتورسازی تصریح کرد: آنها با ما قرارداد دارند و جایی نمی‌روند. بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است در تیم می‌ماند.

ملی پوشان با دنیزلی هماهنگ شدند
وی درباره غیبت احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات پیش فصل گفت: آنها بازیکن تیم هستند و برای زمان حضورشان در تمرینات با آقای دنیزلی هماهنگ هستند.

دوس سانتوس را ایفمارک رد کرد
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره کنار گذاشتن دوس سانتوس مدافع برزیلی توسط دنیزلی تصریح کرد: نتایج پزشکی که از ایفمارک گرفتیم سبب شد تا دوس سانتوس کنار گذاشته شود. او مشکل تست‌های پزشکی داشت و این جواب را از ایفمارک گرفتیم. الان هم کادر پزشکی تیم در حال تهیه نامه‌ای در این باره است تا به هوادارانمان اطلاع دهیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال اشکان دژاگه پرسپولیس پیشنهاد تراکتور غلامرضا صادقیان فوتبال لیگ برتر محمد انصاری مدیر عامل مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد به سبک خمس

ایسنا/آذربایجان شرقی برد یک بر صفر، پر تکرار ترین نتیجه به دست آمده تیم تحت فرمان پاکو خمس است.

تراکتور در سال ۱۴۰۲ مجموعاً در لیگ‌برتر و پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، ۲۸ بازی انجام داده‌ که حاصل آن ۱۷ برد، ۳ مساوی و ۸ باخت بوده است؛ همچنین ۴۴ گل زده و ۴۱ گل خورده در کارنامه تی‌تی‌ها نمایان است.

قرمزپوشان که در فصل جاری با شکست از شارجه امارات فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند؛ بعد از ۲۰ هفته با عملکرد ۱۲ برد، ۲ مساوی، ۶ باخت و کسب ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ‌برتر حضور دارند.

اما نکته جالب آن که، برد یک بر صفر به پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت پاکو خمس تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، تبریزی‌ها با رهبری مرد اسپانیایی تاکنون در ۱۰ بازی با یک گل حریفانشان را شکست داده‌اند که ۶ برد به فصل گذشته و ۴ پیروزی به فصل جاری مربوط می‌شود.

به عبارتی پیروزی یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت خمس بوده و بعید است پیروزی‌های اقتصادی این تیم در سال ۱۴۰۳ ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • اقتصاد به سبک خمس
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال