Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: یک تیم 4 نفره آبادانی که با خودروی‌سواری سمند و پژو405 در شهرک چوکای رضوانشهر رفت و آمدهای مشکوکی داشتند پس از دستگیری به پلیس رشوه 600 دلاری معادل 78 میلیون و 600 هزار ریال پیشنهاد دادند.

سرهنگ وهاب محسن‌ نژاد افزود: با استعلام پلاک این 2 خودرو مشخص شد قاضی شعبه دوم بازپرسی دادسرای آبادان به جرم سرقت به عنف دستور توقیف این 2 خودروی سواری را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 3 نفر از متهمان سوابق کیفری همچون سرقت، اخاذی و سرقت به عنف داشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان زن است، افزود: یکی از متهمان دستگیر شده حین فرآیند تشکیل پرونده و بازجویی تخصصی در مقر انتظامی‌ برای رهایی از پیگرد قضایی و آزادی غیرقانونی مبلغ 600 دلار امریکا وجه نقد به ماموران انتظامی به عنوان رشوه پیشنهاد داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد شد و مراتب صورتجلسه و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ وهاب محسن‌ نژاد در پایان از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی197 در میان بگذارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان پلیس آگاهی خودرو سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد