Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:49:16 GMT

ساماندهی تابلو‌های راهنمای گردشگر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۷۰۳

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  گفت:  از سال گذشته که مطالعات منظر فرهنگی تاریخی اورامانات آغاز شد تاکنون فعالیت‌های عمرانی خوبی را در این منطقه انجام داده ایم و برخی اقدامات نیز درحال اجرا است.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی تابلو‌های راهنمای توریسم این منطقه هم خبر داد و گفت: ساماندهی این تابلو‌ها به مسیریابی راحت‌تر گردشگران کمک کرده و مانع از سردرگمی آن‌ها می‌شودعلاوه براین جذب گردشگران بیشتر را نیز بدنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  بیان کرد: برای اجرای این برنامه علاوه بر تیمی کارشناسی که تشکیل داده ایم، از آژانس‌های گردشگری نیز خواسته ایم تا مناطقی را که در اورامانات از نظر تابلو‌های راهنمای گردشگری نیازمند ساماندهی هستند را به ما معرفی کنند.

انتهای  پیام/ز

 


برنامه ریزی برای ساماندهی تابلو‌های راهنمای توریسم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از حضور ۳۲۹ گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و گفت: گردشگران خارجی حاضر در گیلان دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی، اوکراینی و هلندی می‌باشند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۸۲ درصد افزایش داشته است.

ولی جهانی عصر امروز هشتم فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه تا پایان روز هفتم فروردین یک میلیون و ۸۶ هزار و ۹۰۴ خودرو از مبادی‌های ورودی وارد استان شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۳۳۳ مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند، افزود: این تعداد مسافر از ابتدای طرح نوروزی و از طریق زمینی و هوایی وارد گیلان شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ثبت اقامت ۷ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۶۵۰ نفر شب در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های آماری ۸۰.۲۹ درصد تخت‌های تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گیلان توسط گردشگران اشغال شده است.

جهانی از حضور ۳۲۹ گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و افزود: گردشگران خارجی حاضر در گیلان دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی، اوکراینی و هلندی می‌باشند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۸۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه اماکن گردشگری و اقامتی تحت نظارت بازرسین قرار دارند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۵۱ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که نتایج بازدیدهای نظارتی ۲۶۶ بازدید عادی، ۱۱۲ مورد تشویق، ۶۶ مورد تذکر و ۷ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بر اساس داده‌های آماری ۵۳۹ هزار و ۲۴۶ نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۵۸ رشد داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از نیم میلیون گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان
  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • ۶۰ هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟
  • بازدید بیش از ۹۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • برگزاری جشن هزار دف در روستای پالنگان
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند