Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، مراسم یادواره شهدای هفتم تیر با سخنرانی «حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی، جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا » در مصلی سنجان برگزار می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی، مراسم یادواره شهدای هفتم تیر با سخنرانی «حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی، جانشین عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا» روز پنجشنبه ششم تیرماه از ساعت 18 در محل مصلای منطقه سنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب جمهوری اسلامی، جلسات هفتگی خود را یکشنبه‌ها برگزار می‌کرد. روز یکشنبه هفتم تیرماه 1360 نیز یکی از جلسات هفتگی حزب در دفتر مرکزی حزب واقع در سرچشمه تهران با حضور جمعی از اعضای حزب، نمایندگان مجلس و وزرای دولت برگزار شد.

یک روز پس از سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه 1360 در ساعت 20:30 شامگاه روز یکشنبه هفتم تیرماه 1360 جلسه‌ای در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی واقع در خیابان سرچشمه تهران برگزار شد. موضوع جلسه تورم و انتخابات ریاست جمهوری آینده بود.

بازخوانی "انفجار حزب جمهوری اسلامی" در ویژه‌نامه "هفت تیر" مرکز اسناد انقلاب اسلامیآئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر فردا در اهواز برگزار می‌شودمراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر فردا در تبریز برگزار می‌شود

که این جلسه با انفجار دو بمب بسیار قوی که سبب تخریب قسمت‌هایی از ساختمان دفتر حزب شد همراه  و شمار بسیاری از افراد در این حادثه به شهادت رسیدند.

حادثه هفتم تیر شش روز پس از عزل بنی‌صدر از ریاست جمهوری و یک ماه قبل از فرار وی و مسعود رجوی سرکرده سازمان مجاهدین خلق به فرانسه اتفاق افتاد، سه روز قبل از وقوع این حادثه، محمد جواد قدیری عضو کادر مرکزی سازمان مجاهدین خلق و طراح اصلی انفجار مسجد ابوذر به دوستان خود با اطمینان خبر داده بود که «روز هفتم تیر» کار یکسره خواهد شد.

در تحقیقات مشخص شد که این عمل وحشیانه توسط سازمان آمریکایی مجاهدین خلق تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران

به گزارش همشهری آنلاین؛ کم کم به شب های قدر نزدیک می شویم. ایامی که نوای الغوث الغوث روزه داران در جای جای شهر طنین انداز می شود. بنا به گفته های محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) همچون سالهای گذشته امسال هم مراسم شب های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان) در گلزار شهدا برگزار می شود.

همچنین درهای اصلی بهشت زهرا باز خواهند بود و شهروندان می توانند این مراسم را در قطعات عمومی و کتار مزار عزیزان سفر کرده خود برگزار کنند.

کد خبر 840982 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا شب قدر

دیگر خبرها

  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • جزئیات مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی اعلام شد
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • نوروز و کنکوری‌ها