Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، پیمان ضیایی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از سدمخزنی گیلانغرب و استفاده از این فرصت برای ورزش قایقرانی گفت: بعد از بازدید رئیس فدراسیون قایقرانی کشور و همچنین سفر اخیر وزیر ورزش به شهرستان گیلانغرب با پیگیری های صورت گرفته موافقت لازم به منظور استفاده از دریاچه سدهای مخزنی و سراب گیلانغرب برای اردوهای تیم های قایقرانی اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی شهر گیلانغرب، ارتفاع مناسب از سطح دریا و پهنای مناسب سد مخزنی و قرابت با شهر گیلانغرب، فدراسیون قایقرانی بر استفاده از این شهرستان نظر مثبت دارد، آمادگی لازم برای راه اندازی رشته های کایاک، تورینگ، کانوپولو، روئینگ و کانادایی را داریم و تجهیزات لازم را در اختیار شهرستان قرار خواهیم داد.

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: همزمان هیات قایقرانی شهرستان گیلانغرب نیز راه اندازی می شود تا پس از استعدادیابی و شناسایی نخبه های قایقرانی با آموزش مناسب آنها در دایک سراب، آموزش های حرفه ای را در کنار اعضای تیم های ملی در سد مخزنی فرا بگیرند که به لحاظ پتانسیل بالای منطقه پیش بینی می شود دورنمای اعضای تیم های ملی از وجود استعدادهای این منطقه شکل بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان گلستان، در این نشست رمضانعلی تربتی نژاد و علی اکبر بصیرنیا، طی سخنانی از زحمات مرتضی مرتضوی رئیس سابق این هیات ورزشی تقدیر و با اهدای لوح یادبودی از ایشان قدردانی کردند. 
همچنین با حکم علی اکبر بصیرنیا، مرتضی مرتضوی به عنوان مشاور هیات کشتی استان گلستان منصوب شد. این نشست روز سوم اردیبهشت در محل خانه کشتی گرگان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • شمش خم کن چیست؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب