Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:51:37 GMT

تمديد مهلت ثبت نام صادر کنندگان نمونه

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۸۱۴

تمديد مهلت ثبت نام صادر کنندگان نمونه

خبرگزاری آریا- ثبت نام متقاضیان در انتخاب صادر کننده نمونه تمدید شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب افزود: به منظور ارج نهادن به تلاش فعالان خستگی ناپذیر در عرصه تولید و صادرات غیرنفتی همه ساله صادر کنندگان نمونه ملی و برندهای برتر تجاری کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
او گفت: با توجه به اطلاع رسانی قبلی و با عنایت به تمدید ثبت نام، صادرکنندگان محترم استان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی می توانند حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ 98/4/8 با مراجعه به سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان توسعه تجارت به آدرسe.tpo.ir ثبت نام نمایند.

وی یادآور شد: تجار و بازرگانان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02122662561 دبیرخانه صادرکنندگان نمونه سازمان توسعه تجارت ایران تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمدید مهلت ثبت نام صادر کنندگان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت