Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:14:24 GMT

پوتین و مرکل در مورد ایران و سوریه رایزنی می کنند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۸۵۹

پوتین و مرکل در مورد ایران و سوریه رایزنی می کنند

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه و «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در حاشیه نشست سران کشورهای گروه بیست در اوزاکای ژاپن با یکدیگر دیدار و گفت و گو می کنند.

تارنمای اخبار روسیه (russland.news) گزارش داد: «یوری اوشاکوف» دستیار رئیس جمهوری روسیه در امور بین الملل در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت در این دیدار مسائل روز بین المللی از جمله آخرین تحولات در اوکراین، بحران تنش در روابط ایران و آمریکا و روند صلح سوریه مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته اوشاکوف رئیس جمهوری روسیه در سفر خود به ژاپن با شمار دیگری از سران کشورهای گروه ۲۰ از جمله «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه و «مون جائه این» رئیس جمهوری کره جنوبی دیدار خواهد کرد.
وی همچنین دیداری سه جانبه با «نارندرا مودی» نخست وزیر هند و «شی جینپینگ» رئیس جمهوری چین خواهد داشت.
بر این اساس پوتین پس از پایان نشست گروه بیست به دیدار «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن رفته و در مورد مسائل دوجانبه و بین المللی با وی به گفتگو می نشیند.
نشست سران گروه ۲۰ (هفتم و هشتم تیر) در شهر اوزاکای ژاپن برگزار می شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد