Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: نخستین نمایشگاه سوغات حجاج ویژه زائران حج تمتع سال ۹۸ در استان کرمانشاه برپا می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

حامد دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از برگزاری نخستین نمایشگاه سوغات حجاج در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در استان با پیشنهاد حج و زیارت و با همکاری سازمان صمت و شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی گفت: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال رونق ملی و به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور و رونق تولیدات ملی، این نمایشگاه از روز 10 تا 13 تیرماه در سالن زاگرس نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پارک شاهد برپا می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه عنوان کرد: در این نمایشگاه سوغات ویژه حجاج نظیر پوشاک، پارچه و منسوجات، خشکبار با تخفیف ویژه توسط تولیدکنندگان داخلی ارائه خواهد شد.

دارابی با بیان اینکه نمایشگاه ویژه هفته حج نیز همزمان با این رویداد و در همین مکان دایر خواهد شد گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه، حجاج کرمانشاه و استان‌های همجوار نسبت به خرید سوغات مورد نیاز خود اقدام و با کوله‌باری سبک در ایام حج فقط به انجام مناسک و معنویات حوزه حج بپردازند.

هفتمین نمایشگاه سوغات و هدایا در استان مرکزی برگزار می‌شودنمایشگاه سوغات و هدایا در بجنورد آغاز به‌کار می‌کندنمایشگاه سوغات و صنایع دستی در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شو

پروازهای حجاج کرمانشاهی در روزهای 30 و 31 تیرماه انجام می شود

دارابی با اشاره به اینکه مدت اقامت حجاج در حج امسال 35 روز اعلام شده است و تمام پروازها از طریق هواپیمایی ایران ایر انجام می‌شود بیان کرد: منتظر تأیید تاریخ پروازها از سوی عربستان هستیم و تمامی تاریخ اعزام‌ها از سوی سازمان حج و زیارت مشخص شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه پروازهای حجاج کرمانشاهی در دو تاریخ 30 و 31 تیرماه انجام خواهد شد عنوان کرد: سه پرواز در تاریخ 30 تیرماه و دو پرواز دیگر در تاریخ 31 تیرماه انجام خواهد شد و ظرفیت هر پرواز 250 صندلی است.

دارابی از اعزام 1150 نفر از استان کرمانشاه به سرزمین وحی خبرداد و گفت: هفت کاروان از استان کرمانشاه در قالب 890 زائر، یک کاروان 135 نفره از استان ایلام و یک کاروان 85 نفره از استان همدان از فرودگاه کرمانشاه اعزام سرزمین وحی می شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال گذشته هزینه اعزام زائران استان به حج تمتع 16 میلیون و 500 هزار تومان بود عنوان کرد: در استان کرمانشاه سقف هزینه اعزام‌ها برای امسال 24 میلیون تومان است.

دارابی با اشاره به اینکه این اعزام‌ها در قالب هفت کاروان شامل سه کاروان اهل سنت و چهار کاروان تشیع انجام می شود اظهار کرد: تعداد زائران شیعه 500 نفر و اهل سنت نیز 400 نفر اعلام شده است و امسال شاهد افزایش ظرفیتهای اعزام به حج تمتع هستیم.

وی با اشاره به متولیان کاروانهای حج استان کرمانشاه عنوان کرد: در استان کرمانشاه سعید کریمی خو متولی کاروان 160 نفره تشیع از شهر کرمانشاه با آدرس شرکت شجره ابیار علی(ع) واقع در خیابان ناصری و هزینه 247 میلیون و 177 هزار ریال، محمود قدمی متولی کاروان 160 نفره تشیع از شهر کرمانشاه با آدرس دفتر زیارتی نور قباء واقع در شهرک الهیه و هزینه سفر 247 میلیون و 177 هزار ریال، الله مراد روزگرد متولی کاروان 135 نفره اهل تشیع از شهر کرمانشاه با آدرس دفتر زیارتی بالاتر از سالن ورزشی ولایت و هزینه سفر 247 میلیون و 177 هزار ریال و سید جواد میرعباسی متولی کاروان 85 نفره تشیع از شهرستان کنگاور با آدرس دفتر زیارتی انوار البقیع واقع در خیابان امام خمینی(ره) و هزینه 247 میلیون و 177 هزار ریال خواهند بود.

دارابی افزود: مصطفی حسینی متولی کاروان 160 نفره اهل سنت از شهر کرمانشاه با آدرس دفتر زیارتی نسیم یاس واقع در میدان آزادی و روبه روی بقعه سیده فاطمه و هزینه سفر 230 میلیون و 377 هزار ریال، مجتبی عظیمی متولی کاروان 135 نفره اهل سنت از شهرستان جوانرود با آدرس دفتر زیارتی نور کوثر مدینه و هزینه 225 میلیون و 711 هزار ریال، حمید زردوئی متولی کاروان 160 نفره اهل سنت از شهرستان روانسر با آدرس دفتر زیارتی سراب، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه هلال و هزینه 233 میلیون و 177 هزار ریال هستند.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشتی در چهارشنبه بازار گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان بازارهای هفتگی روزهای خاصی در شهرهای مختلف با هدف عرضه مستقیم تولیدات کشاورزی، خدماتی با قیمت پایین تر به مصرف کننده برپا می شود.

در گلستان این بازارها در هر شهر برپا می شود مانند شنبه بازار آزادشهر ، یکشنبه بازار کلاله و کردکوی ، دوشنبه بازار گالیکش و بندرترکمن ،سه شنبه بازار مینودشت و رامیان ،چهارشنبه بازار گرگان، پنجشنبه بازار آق قلا و جمعه بازار گنبدکاووس .

 در این بازارها انواع پوشاک ، مواد غذایی ، میوه و تره بار ، خوار و بار ، ظروف و موادشوینده عرضه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • گیاهان خوراکی، سوغات بهار در لرستان