Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@18:38:45 GMT

تفکر لیبرالیستی با حقوق بشر فاصله دارد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۸۹۲

تفکر لیبرالیستی با حقوق بشر فاصله دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با اعضای ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: جنایت‌های استکبار جهانی به گونه‌ای است که افشای آن نیاز به هیچ قلم و بیانی نداشته بلکه عملکردهای جنایت‌آمیز خود آنان رسوایشان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: در زمینه آشنایی با جنایت‌های استکبار جهانی بیش از هر چیز بصیرت و دستگاه گیرایی خود ما باید قوی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه داد: گاه ما از معلول یعنی جنایت‌های استکبار پی به علت یعنی ذات استکبار می بریم اما زمانی از ذات مستکبران باید دریابیم که هر کجا باشند ظلم و تباهی به همراه دارند.

وی با اشاره به اینکه استکبار از نظر ساختار فکری و عقیدتی قائل به ایمان نیست، افزود: چگونه می‌توان از افرادی که هیچ ارتباطی با منشاء هستی و ایمان به پروردگار ندارند انتظار حقوق بشر داست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تئوری پردازان استکبار در فلسفه حکومت خود بیان می‌کنند که در فرایند تنازع بقاء حکومت می‌تواند انسان را صاحب شود که انسان‌هایی با این پیشینه نمی‌توانند سخن از حقوق بشر بگویند.

عبادی با اشاره به اینکه در برخی از دیدگاه‌های غربی و لیبرالیستی انسان یک حیوان اقتصادی تعریف شده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها وقتی سعودی‌ها را حیوان شیرده می‌دانند نشان از همین نوع برداشت نسبت به انسان دارد.

وی بیان کرد: اگر استکبار جرأت تحریم، تطمیع و تهدید ما را پیدا می‌کند به واسطه آن است که هنوز برخی امیدوارانه به دشمن نگاه می‌کنند و از جنایت‌های ۴۰ سال گذشته دشمن علیه بشریت و ایران اسلامی درس نگرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با انتقاد از اینکه فکر مال‌پرستی غربی و تفکر اصالت لذت لیبرالیستی در میان برخی از مردم جامعه ما شایع است، ادامه داد: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر گاه از رهبری انقلابی پیروی کردیم به موفقیت رسیدیم.

محمدرضا فخر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به میزبانی خراسان‌جنوبی از سه شهید گمنام اظهار کرد: دو نفر از این شهدا ۲۳ ساله و یک شهید نیز ۱۹ ساله است که در عملیات‌های محرم و رمضان به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: عصر روز پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ پیکر مطهر این شهداء وارد فرودگا بیرجند می‌شود و مراسم وداع با شهداء در جمعه شب همزمان با مراسم بزرگداشت شهدای هشتم تیر خواهد بود.

گفتنی است پیکر این شهداء نیز در روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در بیرجند تشییع می‌شود.

کد خبر 4652414

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون از تمام  محور‌ها به جز محور طبس بارش باران گزارش شده و این محور‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضایی از مردم خواست: ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی