Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل‌الله کاظمی، معاون حمل و نقل شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص تمهیدات عبور و مرور ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد پس از بازدید تولیت آستان قدس رضوی از خیابان‌های اطراف حرم رضوی اظهار کرد: قرار است از یکشنبه هفته آینده در مرحله نخست در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در این مسیرها نصب و دوربرگردان خیابان شیرازی برای اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از همانجا ایستگاه برداشت مسافر هم تعبیه خواهد شد تا مسافر بتواند به مقصد حرم مطهر نیز از امکانات استفاده کند. در مراحل بعد دوربرگردان‌های خیابان‌های طبرسی و نواب نیز در دسترس زائران قرار خواهد گرفت.
کاظمی خاطرنشان کرد: این برنامه موقتی نخواهد بود و با هماهنگی صورت گرفته با مجموعه‌‌های امنیتی، این تمهیدات دائمی خواهد بود تا زائرین بتوانند به شکل مناسب‌تری به حرم امام رضا(ع) مشرف شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای احداث دو پارکینگ در خیابان‌های اطراف حرم مطهر عنوان کرد: تولیت آستان قدس در بازدیدی که از خیابان‌های اطراف حرم داشتند، به مساله پارکینگ اشاره کردند. در حال حاضر برنامه‌ریزی جهت احداث دو پارکینگ در پارک وحدت به ظرفیت 260 خودرو و میدان شهدا به ظرفیت 1000 خودرو صورت گرفته که امیدواریم با مشارکت آستان قدس رضوی این پارکینگ‌ها در سایر مداخل شهر مشهد راه‌اندازی شود. چنین پارکینگ‌هایی می‌تواند به زائرین امام هشتم کمک کند تا با پارک خودروی خود در نزدیک‌ترین محل به حرم رضوی، به راحتی به حرم مطهر مشرف شوند.
وی در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز برای احداث این دو پارکینگ عنوان کرد: پارکینگ پارک وحدت نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار خواهد بود. اما مطالعات پارکینگ میدان شهدا هنوز به پایان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی اجتماعی شهرداری مشهد حرم مطهر رضوی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی زائران و مجاوران در حرم رضوی در پی حمله تلافی جویانه ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  زائران و مجاوران در حرم مطهر امام رضا (ع) در پی این رویداد تحسین برانگیز ایران اسلامی با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل  و مرگ بر صهیونیست پرچم‌های فلسطین و ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردند و اقدام دلیر مردان مقاومت را  حمایت کردند.

حمله تلافی جویانه موشکی و پهبادی ایران اسلامی به اسرائیل به اسرائیل کودک کش، نه فقط دل خانواده‌های شهدا و مردم غزه  بلکه دل همه آزادگان جهان را شاد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

دیگر خبرها

  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • فیلم/ خوشحالی زائران در حرم‌ رضوی در پی حمله ایران به اسرائیل
  • شادی زائران و مجاوران در حرم‌رضوی در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • شادی زائران و مجاوران در حرم رضوی در پی حمله تلافی جویانه ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی
  • شادی زائران و مجاوران در حرم رضوی در پی حمله تلافی جویانه ایران اسلامی به اسرائیل
  • عکس/تجمع زائران حرم رضوی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر
  • پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در زنجان
  • تشرف ٨هزار نوجوان دهه هشتادی به حرم در طرح افطار تا سحر