Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نیروی انتظامی نیرویی ارزشمند است که اقدامات آن در راستای عزت، اقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خود را وقف پاسداری از عفاف و حجاب می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر اراک در دیدار با فرمانده انتظامی این استان با اشاره به اینکه پلیس بار سنگینی را در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی بر عهده دارد گفت: این مسئولیت سنگین به‌صورت مستقیم بر دوش نیروی انتظامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص مردم است اظهار کرد: پلیس متدین ماحصل انقلاب اسلامی و امروز بهترین زمان برای نمره دادن به عملکرد این نیروی مقدس و متدین است.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها حتی به لحاظ بین‌المللی بهترین پلیس جهان به شمار می‌رود که مسئولیت خطیر برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد.

دری نجف‌آبادی در ادامه پلیس جمهوری اسلامی ایران را پلیسی متدین ، متعهد و دلسوز عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی نیرویی ارزشمند است که اقدامات آن در راستای عزت، اقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خود را وقف پاسداری از عفاف و حجاب می‌کند.

وی با اشاره بااینکه نیروی انتظامی شهدای زیادی را در عرصه برقراری امنیت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تصریح کرد: موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر بایستی باقوت در جامعه اجرا شود و اجرای طرح ناظر اقدامی اثربخش در اجرای این فریضه مهم در جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه دستگاه‌های امنیتی و مردم بایستی پلیس را در اجرای این طرح مهم همراهی کنند و دستگاه قضا نیز موظف به انجام مراقبت‌های لازم در این زمینه است.

امام‌جمعه اراک گفت: در اجرای طرح ناظر بایستی دقت شود که با برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی احساسات مردم جریحه‌دار نشود.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با جریانات سازمان‌یافته در امر ضربه زدن به‌نظام اسلامی اظهار داشت: با این شبکه‌ها و سر شبکه‌ها برابر قانون به‌شدت برخورد می‌شود.

امام‌جمعه شهر اراک با تأکید بر پیشگیری در حوزه امنیت اجتماعی اظهار کرد: با توجه به فصل حضور مردم در تفرجگاه‌ها پلیس موظف به تأمین امنیت اخلاقی در این اماکن عمومی است.

وی از ورود افراد غیربومی به استان مرکزی به دلیل موقعیت این استان خبر داد و بیان داشت: نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد تا افراد غیربومی با اقدامات هنجار شکنانه فضای شهر و استان مرکزی را ناامن نکنند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در فرهنگ‌سازی و تربیت نسل‌های آینده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی بایستی مراقب تولیدکنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف باشند و برابر قانون با این افراد برخورد شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند