Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:55:23 GMT

بدرقه ۱۵۰ شهید دفاع مقدس در معراج شهدا

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۹۹۴۶

بدرقه ۱۵۰ شهید دفاع مقدس در معراج شهدا

پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به شهرهای تعیین شده انتقال می‌یابد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز در مراسمی پیکرهای 150 شهید دوران دفاع مقدس تا معراج شهدای تهران واقع در خیابان بهشت تشییع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقایقی دیگر نماز ظهر و عصر در معراج شهدای تهران و در جوار پیکر شهدا اقامه خواهد شد. بعد از اتمام عزاداری در جوار پیکر شهدا، ابدان طیبه برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به شهرها‌ی مورد نظر انتقال می‌یابد.

از ابتدای مراسم تشییع، پیکرهای دو تن از شهدای تازه تفحص شده در سوریه نیز همراه با پیکرهای 150 شهید دفاع مقدس تشییع شدند. پیکرهای مطهر شهید علی آقایی و شهید مهدی ثامنی راد که طی چند روز گذشته مراسم‌های وداعشان در تهران و مشهد برگزار شده بود، در مراسم امروز با حضور خانواده‌هایشان تشییع شدند.

وداع مردم تهران با پیکر پاک 150 شهید تازه تفحص شده سال‌های دفاع مقدس + عکس و فیلمدستاوردهای امروز ایران حاصل راهبرد مقاومت است نه مذاکرهکاروان شهدا به بهشت رسید

شهدای دفاع مقدس طی هفته آینده در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، بوشهر، اردبیل، تهران، گیلان، خوزستان و قزوین برگزار تشییع و خاکسپاری خواهند شد. این شهدا متعلق به عملیات کربلای 5 در شلمچه، رمضان در شرق بصره، تک دشمن در زبیدات، مسلم‌بن عقیل در سومار، والفجر یک در فکه، والفجر8 در بوارین، محرم در شرهانی، والفجر4 در پنجوین و بیت‌المقدس در شلمچه هستند که در سال‌های 60، 61، 62، 64، 65 و 67 به شهادت رسیده‌اند. 

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس معراج شهدا شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس معراج شهدا شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام دفاع مقدس معراج شهدا شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت