Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سرهنگ علی پیرجاهد  در اردبیل اظهار کرد: مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده غرب کشور که بر اثر وقوع سیل دچار آسیب‌دیدگی‌ها و مشکلات عدیده‌ای شده بودند، خوشبختانه با حضور نیروهای جهادی و مردمی از حجم این مشکلات کاسته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وی با اشاره به کمک‌های همه جانبه مردم استان اردبیل به مردم مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده گفت: با استفاده از کمک‌های مردم استان اردبیل مقدار 10 هزار بسته گچ ساختمانی و 45 کامیون آجر و سفال برای بازسازی منازل و ساختمان‌های آسیب‌دیده و تخریب شده خریداری شده است و برای ساخت و تعمیر منازل آسیب‌دیده به کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرجاهد تصریح کرد: از ابتدای وقوع سیل در این مناطق، همواره گروه‌های مختلف جهادی در قالب‌های مختلف عمرانی و فرهنگی برای خدمت‌رسانی به مردم به این مناطق اعزام شده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اذعان کرد: استان اردبیل مسؤولیت بازسازی 126 روستا را در مناطق سیل‌زده غرب کشور برعهده دارد که با توجه به صعب العبور بودن این روستاها، روند بهتر و سریع‌تری نسبت به سایر مناطق در روستاهای تحت پوشش استان اردبیل در حال جریان است.

وی عنوان کرد: هم اکنون گروه جهادی اعزامی از شهرستان مشگین شهر در حال فعالیت در این مناطق است و گروه دیگری از اصلاندوز جهت خدمت‌رسانی به مردم این مناطق اعزام شده‌اند.

پیرجاهد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با همراهی جهادگران با جدیت در حال فعالیت و ارائه‌ خدمات در این مناطق هستند که این باعث رضایت‌مندی بالای مردم شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان اردبیل سیل مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟