Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@10:53:12 GMT

تدارک تراکتور برای جذب مهاجم خارجی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۰۲۰

تدارک تراکتور برای جذب مهاجم خارجی

تیم تراکتور برای تقویت خط حمله خود بازیکن خارجی جذب می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور برای تکمیل لیست خود حداقل به ۴ بازیکن دیگر نیاز دارد. یکی از نیازهای این تیم تقویت شدن در خط حمله است.
با توجه به کمبود مهاجم شش دانگ در ایران دنیزلی درخواست جذب مهاجم خارجی از باشگاه داشته و مسئولان این باشگاه هم با جمع آوری فیلم‌های چند بازیکن منتظر تصمیم نهایی سرمربی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل تراکتور به جذب یک پرسپولیسی

*مسعود شجاعی یکی از کاپیتان‌های تیم ملی که با تراکتورسازی هم قرارداد دارد گفته می‌شود از امروز در تمرین حاضر می‌شود، اما در مورد دژاگه هنوز زمان دقیق مشخص نیست. دیروز اعلام شد که این بازیکن از دوشنبه هفته آینده در تمرینات حاضر می‌شود. جدیدترین خبر در مورد این بازیکن مصدومیتش است. این بازیکن با تماسی که با باشگاه داشته اعلام کرده در خارج از ایران تحت درمان است و به همین دلیل هنوز به تبریز بازنگشته است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال تراکتور فوتبال لیگ برتر مهاجم خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد

به گزارش بامداد سه‌شنبه رسانه‌های پاکستانی، گروه تروریستی و تجزیه طلب ارتش آزادیبخش بلوچ مسوولیت حمله به پایگاه نیروی دریایی در شهر تربت واقع در ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.

واکنش فوری نیرو‌های امنیتی پاکستان مانع از ورود مهاجمان به داخل محوطه پایگاه نیروی دریایی شد و درپی تبادل آتش، چهار تروریست کشته شدند.

منابع خبری پاکستان افزودند که توطئه حمله تروریستی دفع شد و نیرو‌های امنیتی عملیات پاکسازی در منطقه و بازداشت دیگر عوامل دخیل در این حمله را آغاز کردند.

هفته گذشته حمله تروریستی در شهر بندری گوادر واقع در بلوچستان پاکستان نافرجام ماند و ۸ مهاجم درپی واکنش نیرو‌های امنیتی این کشور کشته شدند. دو نظامی پاکستانی نیز در جریان این حمله جان خود را از دست دادند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به بندر گوادر، واکنش فوری و موثر نیرو‌های امنیتی پاکستان علیه اقدام تروریست‌ها را مورد تمجید قرار داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!