Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام پدیده پرتغالی بنفیکا در آستانه قرار گرفتن در لیست گران قیمت‌ترین‌های نقل و انتقالات تاریخ فوتبال است. به گزارش خبرگزاری دانشجو، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد که ژائو فلیکس، ستاره بنفیکا پرتغال در یک قدمی قرار گرفتن در تاریخ بهترین‌های فوتبال دنیاست.

باشگاه اتلتیکو مادرید پیشنهادی رسمی برای جذب فلیکس داده است و آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای فسخ قرارداد این پدیده پرتغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در صورت امضای قرارداد فلیکس با اتلتیکو او جزو ۱۰ بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال قرار می‌گیرد و به صورت مشخص در رده چهارم گران قمیت‌ترین نقل و انتقال تاریخ قرار می‌گیرد.

نیمار با ۲۲۰ میلیون یورو، ام باپه با ۱۸۰ میلیون یورو و کوتینیو با ۱۲۰ میلیون یورو به علاوه ۴۰ میلیون یورو پاداش در رده اول تا سوم گران قیمت‌ترین‌های نقل و انتقالات فوتبال قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتلتیکو بیلبائو فوتبال پرتغال بازیکنان فوتبال قیمت بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است

سخنگوی دولت در نشست خبری: ارز تخصیصی به حوزه کالاهای اساسی ۲۸۵۰۰ تومان است لذا گران فروشی هایی که در بازار به بهانه های دیگر صورت گرفته است مصداق تخلف گران فروشی است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!