Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@00:18:47 GMT

اشپورت بیلد: اوزان کاباک به شالکه می پیوندد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۰۸۰

اوزان کاباک مدافع جوان اشتوتگارت می خواهد در بوندس لیگا بماند.

طرفداری - اوزان کاباک مدافع میانی جوان و آینده دار فوتبال ترکیه تصمیم نهایی خود را گرفته و می خواهد به زودی با شالکه قرارداد امضا کند. کاباک 19 ساله ژانویه گذشته در انتقالی 11 میلیون یورویی از گالاتاساری به اشتوتگارت پیوست ولی سقوط اشتوتگارت به بوندس لیگا 2 باعث شد تا او خیلی زود تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های گذشته بحث پیوستن کاباک به میلان یا بایرن مونیخ مطرح بود و مدیر برنامه های او به مسئولین این دو باشگاه مطرح دیدارهای فراوانی داشت اما اشپورت بیلد و کیکر مدعی شده اند که این مدافع ترک تبار می خواهد فوتبالش را در شالکه ادامه دهد.

در قرارداد کاباک با اشتوتگارت بند خروج 15 میلیون یورویی گنجانده شده و این جدایی او را آسان تر می کند. حضور میشائیل رشکه در شالکه به عنوان مدیر فنی یکی از دلایل موفقیت این باشگاه در جذب کاباک است. رشکه تا اواخر فصل گذشته مدیر ورزشی اشتوتگارت بود و خود او این بازیکن را خریداری کرده بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه

باشگاه اودینزه از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد و به این ترتیب مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا جایگزین گابریل سیوفی شد.

به گزارش ایسنا، اودینزه در فصل جاری سری A  عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است و با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کند.

به نوشته اسپورت، این باشگاه ایتالیایی رسما گابریل سیوفی، سرمربی خود را از کار برکنار کرد و از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید و البته موقتش تا پایان فصل جاری سری آ خبر داد. به این ترتیب کاناوارو برای نخستین بار در دیدار ناتمام اودینزه و رم روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست. این بازی به خاطر اتفاق تلخی که برای مدافع رم رخ داد، نیمه‌تمام باقی ماند؛ به طوری که ۱۸ دقیقه از آن باقی مانده است؛ در حالی که دو تیم یک بر یک مساوی بودند.

کاناوارو سابقه مربیگری در لیگ چین و امارات را در کارنامه دارد و آخرین تجربه مربیگری او در تیم بنونتو بود. او چهارم فوریه ۲۰۲۳ از این تیم جدا شد. پائولو کاناوارو نیز دستیار فابیو در اودینزه خواهد بود.

tags # سری آ ایتالیا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه