Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌ها نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده هوای گرم و مرطوب در استان برقرار است.

زهرا راستگو افزود: پیش بینی می‌شود امروز و فردا در برخی ساعات به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد‌های جنوبی در نیمه شمالی خلیج فارس، ارتفاع موج دریا نیز به طور نسبی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در این مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و کویت و احتمال وقوع پدیده گرد و خاک در این مناطق، نفوذ و پیش‌روی ذرات گرد و خاک بر روی شمال خلیج فارس نیز دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

راستگو یادآور شد: باد نیز بیشتر با جهت جنوب شرقی تا جنوب غربی و سرعت ۱۰ تا ۳۲ می‌وزد که سرعتش در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان در سواحل و بر روی دریا گاهی به ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا هم در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰، دور از ساحل در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت