Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی عفت رضایی افزود: سه ماه نخست امسال، ۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ استانی برگزار و در آن به تخلفات ۱۱۲ شرکت حمل و نقل و ۴۶ راننده ناوگان حمل ونقل عمومی استان خراسان جنوبی رسیدگی شد.

وی درباره آرای صادره در این جلسات اظهار داشت: با توجه به اختیارات تفویض شده به استان، برای رانندگانی که دارای تخلف حمل بوده اند بنا به نوع تخلف و تکرار آن، تذکر کتبی و تعلیق یک ماهه کارت هوشمند رانندگان در نظر گرفته شد و آرای مربوط ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به نوع تخلفات انجام شده در بخش رانندگان گفت: تخلف جابجایی بار بدون بارنامه، نبود مهار بار مناسب، فقدان یا عدم به کارگیری تجهیزات ایمنی، حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو و غیره از جمله تخلفات انجام شده از سوی رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده ای و رضایت آنان بیان کرد: این اداره کل بر فعالیت های بخش حمل و نقل جاده ای برون شهری نظارت مستمر دارد که در این راستا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد شد تا بتوانیم نظرها، پیشنهادها و شکایت های افراد را دریافت و به آنها رسیدگی کنیم.

رضایی گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۹۹ راننده در بخش حمل و نقل کالا و مسافر داخلی و بین المللی استان فعال هستند که درصد بسیار کمی از آنان مشمول تعریف تخلف از مقررات و قوانین شده و به لحاظ نظم کاری و رعایت مقررات درصد نسبی تخلفات در استان پایین است.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری ناوگان عمومی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد

حیدری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده است، گفت: ۲۵ هزار و ۶۵۴  فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

او به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ ۳ هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری بیان کرد: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید