Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال،امیر غفور، پوریا فیاضی و میلاد عبادی پور که هفته چهارم به خاطر مصدومیت برابر فرانسه به زمین نرفتند، فردا در بازی اول هفته آخر برابر صربستان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند.

سیامک افروزی فیزیوتراپ تبم ملی والیبال با تایید این مطلب گفت:«به خاطر فشار زیاد و سنگینی بازی‌ها مصدومیت‌های کهنه میلاد عبادی پور و پوریا فیاضی عود کرد و اجازه نداد آنها برابر فرانسه بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر غفور هم دو بازی اول هفته چهارم را با درد بازی کرد اما بازی آخر چون درد زیادی داشت با هماهنگی و تصمیم سرمربی به میدان نرفت اما حالا هر سه نفر آنها بعداز ریکاوری و درمان فردا برابر صربستان می‌توانند به میدان بروند.»

البته به گفته فیزیوتراپ تیم ملی هنوز غفور تحت درمان است: « فیاضی دردش خیلی کم شده و به بازی فردا می‌رسد، موسوی که برابر فرانسه بازی کرد و حالا هم مشکل خاصی ندارد، عبادی پور دردش خیلی کم شده و تنها می‌ماند امیر غفور که هنوز تحت درمان است و امیدوارم درد کف پایش کم شود، به احتمال زیاد او هم بازی می‌کند.»
او قضاوت دیگران درباره سرمربی را منصفانه نمی‌داند:« متاسفانه بعضی‌ها بدون اینکه دلیلش را بپرسند  کولاکوویچ را درباره بازی ندادن ملی پوشان قضاوت کردند. از طرفی می‌گویند چرا دیر تصمیم به بازی نکردن سه ملی پوش گرفتیم. من معمولا تا آخرین لحظه باید وضعیت بازیکنان را چک کنم و بعد گزارش را به سرمربی بدهم. برای بازی با فرانسه هم تا آخرین لحظه امیدوار بودم بازیکنان برسند به خاطر همین مثل همیشه ظهر گزارش ندادم و صبر کردم اما شرایط آنها برای بازی تا لحظه آخر درست نشد.»

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر: 1228315 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم