Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دادگستری استان اردبیل گفت: ترور شهید بهشتی و یارانش به خاطر دشمنی دشمنان با ایجاد رویه احکام اسلامی و شناساندن این مطلب که جوامع می توانند با رویکرد اسلامی قوانین خود را پایه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «ناصر عتباتی» امروز (6 تیرماه) در آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در سالن ولایت گفت: شهید بهشتی یکی از افتخارات قوه قضائیه است که به عنوان بنیان گذار این دستگاه ترویج بحث قضا بر اساس احکام اسلامی را پایه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل دادگستری استان اردبیل، تصریح کرد: ترور شهید بهشتی و یارانش به خاطر دشمنی دشمنان با ایجاد روحیه احکام اسلامی و شناساندن این مطلب که جوامع می توانند با رویکرد اسلامی قوانین خود را پایه ریزی کنند.

 

وی، افزود: حاکمیت قوانین اسلامی یکی از نکته های است که دشمنان تحمل نکردند اما بعد از ترورها نیز امروز شاهد این مسئله هستیم که نقشه راه ترسیم شده شهید بهشتی در قوه قضائیه جاری و ساری است.

 

عتباتی، خاطر نشان کرد: مسیر استقامت و مقاومت همچنان در کشور ادامه دارد و در این مسیر محکم تا زمانی که پافشاری کرده ایم، منجر به نتیجه شده است.

 

مدیر کل دادگستری استان، یادآور شد: فرهنگ تشیع همراه با فرهنگ ایثار و شهادت بوده و امروز نیز این مسئله در جامعه پابرجاست و جوانان انقلابی از ارزش ها و آرمان ها انقلاب دفاع می کنند و قطعا این راه سخت بدون تسلیم در برابر دشمنان ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: دفاع از مرزهای کشور یکی از خطوط قرمز نظام است و هرگونه تعرض به مرز و حریم ایران تاوان سختی را برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

 

عتباتی، اذعان داشت: سازش ناپذیری و عدم تسلیم در برابر دشمنان فرهنگ عاشورایی است که در امتداد مسیر نهضت کربلا تاکنون در کشور زنده و بیدار مانده است.

 

مدیر کل دادگستری استان، اعلام کرد: ایجاد احساس امنیت و عدالت و اجرای عدالت در سطح جامعه مهمترین مسئله ای است که موجب اطمینان خاطر مردم به نظام می شود و همه موظف به رعایت حق و حقوق در سطح قوه قضائیه هستیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد استان بوشهر مجلس کانون مساجد روزنامه ها غنی سازی اوقات فراغت هفته قوه قضائیه شهید بهشتی قوه قضائیه فرهنگ ایثار و شهادت ایثار و شهادت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول