Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا و پاری سن ژرمن ممکن است به زودی بر سر انتقال نیمار به توافق برسند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو سال قبل بعد از جدایی نیمار تصمیم به خرید عثمان دمبله و فیلیپ کوتینیو با مبالغ سنگین گرفت اما هیچیک از دو باشگاه از سرمایه گذاری فعلی خود راضی نیستند و احتمال مبادله ستاره بین بارسا و پاری سن ژرمن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عثمان دمبله بازیکنی باکیفیت فنی بالا و کاملا در سطح تیمی مانند بارسلونا لست اما خودش حس می کند در رختکن تیم به اندازه کافی محبوب نیست و تاخیرهای پیاپی برای حضور در تمرینات و بی نظمی های این ستاره دو پا و تکنیکی باعث شده او در بین بازیکنان به اندازه کافی پذیرفته نشود. دمبله تا به حال مورد انتقاد بازیکنانی چون جرارد پیکه و لوییس سوارز نیز قرار گرفته و مجموع این دلایل احتمال جدایی وی در تابستان را افزایش داده است.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل بارسلونا برای انتقال نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن به گوش می رسد و گرچه روند این انتقال قطعا پیچیده خواهد بود، اما واسطه های دو باشگاه در حال رایزنی برای نهایی کردن این معامله بزرگ هستند.

 

 

هر دو طرف قبول دارند حضور یک بازیکن در جریان این انتقال امور را تسهیل می بخشد و پاری سن ژرمن به جز فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله را نیز برای فروش نیمار یه بارسلونا در نظر گرفته و قصد دارد این ستاره فرانسوی را به عنوان بخشی از قرارداد فروش نیمار به آبی اناری ها جذب کند.

 

پاری سن ژرمن به خوبی می داند که نیمار دیگر خواهان بازگشت به پاریس و بازی کردن برای این تیم نبوده و تمام هدف او پوشیدن لباس بارسلونا در فصل آینده است. باشگاه فرانسوی رقم فروش نیمار را 300 میلیون یورو اعلام کرده که بارسا قادر به پرداخت این مبلغ نیست اما در حال حاضر درهای مذاکره بین طرفین باز شده و با ورود بازیکن به جریان معامله، امکان حل شدن مشکل وجود دارد.

 

اگرچه در ابتدا تنها نام فیلیپ کوتینیو به عنوان بخشی از قرارداد نیمار مطرح شده بود، اما حالا باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای خرید عثمان دمبله نیز اقدام کند. در باشگاه فرانسوی همه معتقدند دمبله می تواند در دراز مدت خرید خوبی برای آنها به شمار آید.

 

ممکن است پاری سن ژرمن برای خرید دمبله از همان روش کیلیان امباپه بهره گیرد و مهاجم 21 ساله بارسلونا ابتدا یک فصل به صورت قرضی در پاریس بازی کرده و تابستان سال بعد به صورت دائمی به عضویت پاری سن ژرمن درآید.

 

نباید فراموش کرد بایرن مونیخ نیز اخیرا برای جذب دمبله وارد عمل شده و قصد دارد وی را جانشین ستاره هایی چون فرانک ریبری و آرین روبن کند، اما قاعدتا بارسا ترجیح می دهد این بازیکن بخشی از قرارداد خرید نیمار لقب گیرد.

 

در نهایت شاید عثمان دمبله کلید راضی شدن پاری سن ژرمن به فروش نیمار باشد. نیمار دیگر علاقه ای به بازی کردن برای پی اس جی ندارد و آنها قصد دارند با فروش ستاره 27 ساله خود، دمبله و کوتینیو را جذب کرده و دو ستاره در کلاس جهانی را راهی پاری سن ژرمن کنند.

 

 

نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا فیلیپ کوتینیو بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا فیلیپ کوتینیو بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟

از دید رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، رقابتی به اسم سوپرلیگ اصلا وجود ندارد.

طرفداری | دیدار اخیر پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به دلایل مختلفی از جمله تقابل دو بازیکن فرانسوی، کیلیان ام باپه و عثمان دمبله حساس‌تر و پرتنش‌تر از هر زمان دیگری دنبال شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علاوه بر این، دو باشگاه طی یک دهه گذشته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و درگیری‌های شدیدی در این دیدارها، از جمله "رِمونتادا" (بازگشت معجزه آسای بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن) رخ داده است. اما تنش بین این دو باشگاه به موضوعی فراتر از رقابت‌های ورزشی تبدیل شده است. موضع‌گیری‌های متضاد دو باشگاه در قبال سوپرلیگ اروپا، شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است.

سوپرلیگ، بزرگترین نقطه اختلاف دو باشگاه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از برگزاری سوپرلیگ اروپا حمایت می‌کند. در مقابل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به طور علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام و تأکید کرده است که پاری سن ژرمن هرگز در آن شرکت نخواهد کرد.

انتقاد تند ناصرالخلیفی از لاپورتا

الخلیفی در دیدار اخیر دو تیم، با لحنی تند از لاپورتا به خاطر حمایت از سوپرلیگ انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:

من از لاپورتا پرسیدم که او می‌خواهد کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را بگیرد؟

الخلیفی که ریاست انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) را نیز بر عهده دارد، همواره از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مهمترین رقابت باشگاهی اروپا حمایت کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای من سوپرلیگ اصلاً وجود ندارد. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. آنها در حال حاضر در این رقابت بازی می‌کنند و ما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتیم. من مطمئنم که آنها به زودی از این طرح دست برمی‌دارند، چون اصلاً منطقی نیست. من همیشه گفته‌ام که درِ بازگشت به لیگ قهرمانان برای آنها باز است.

وضعیت نامشخص سوپرلیگ

با وجود تلاش‌های بارسلونا و رئال مادرید برای احیای سوپرلیگ و برگزاری آن در سال آینده، آینده این طرح همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن و سایر باشگاه‌ها در حال حاضر قاطعانه مخالف برگزاری این رقابت هستند و سران سوپرلیگ باید به دنبال متقاعد کردن آنها باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم