Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@09:11:03 GMT

جانشین رحمتی در استقلال کیست؟

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۴۳۶

جانشین رحمتی در استقلال کیست؟

به گزارش وانانیوز، 

 با جدایی مهدی رحمتی از تیم فوتبال استقلال مدیران این تیم لیگ برتری هنوز نتوانستند دروازه‌بان جدیدی را جایگزین او کنند.

با این وجود حسین حسینی دروازه‌بان جوان آبی پوشان پایتخت روز گذشته قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا تکلیف دروازه‌بان اول این تیم مشخص شود.

محمد حسین منادی گزینه دروازه‌بانی آبی‌ها امروز با پدیده قرارداد منعقد کرد تا مدیران باشگاه استقلال جانشین دیگری را برای رحمتی پیدا کنند که در این میام نام اخباری به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها با حساسیت زیادی به مصاف حریفان خود می‌روند. در این بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با مصدومیت دروازه‌بانان اصلی خود مواجه شدند به طوری که علیرضا بیرانوند با شکستگی دست مواجه شد و پیام نیازمند نیز در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست دیدارهای مهم و فشرده برای سپاهان به میدان برود.

مهم‌ترین نگرانی هواداران پرسپولیس در بازی‌های اخیر نبود علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود اما امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها توانسته تاکنون در ۴ دیداری که برای تیم خود به میدان رفته کلین شیت کند و آمار ۱۰۰ درصدی را از خود به ثبت برساند.

در تیم سپاهان هم در نبود نیازمند، نیما میرزازاد در درون چهارچوب دروازه ایستاد و با انجام ۴ بازی تنها در دیدار برابر صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید و در مصاف با تراکتور، نساجی و ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا رضایت کادر فنی را به دنبال داشته باشد.

در حالی که خیلی از کارشناسان و هواداران دو تیم نگران از وضعیت تیم خود در نبود دو دروازه‌بان ملی پوش بودند اما رفیعی و میرزازاد به خوبی توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و حالا تبدیل به یک رقیب جدی برای بیرانوند و نیازمند شده‌اند. مصدومیت نیازمند رفع شده و این دروازه‌بان می‌تواند سپاهان را در دیدارهای آینده همراهی کند اما بیرانوند کماکان مصدوم است و باید دید چه زمانی می‌تواند در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6083245

دیگر خبرها

  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • ادامه جنجال دختر جیمی‌جامپ و «حسین حسینی»
  • دروازه‌بان استقلال باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال