Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن مظهری ظهر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شاهرود در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه امروز نهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان سمنان در شاهرود گشایش یافت، ابراز داشت: افتتاح این دفاتر به‌موجب قانون دادسرای الکترونیک است که در آنجا پیش‌بینی شده تا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به‌عنوان درگاه دادگستری در اختیار مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه افتتاح دفاتر خدمات قضایی به‌نوعی واگذاری امور به مردم محسوب می‌شود، افزود: اشتغال‌زایی و ارائه خدمات باکیفیت ازجمله دیگر اهداف این طرح محسوب می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این دفاتر در بسطام، آرادان، ایوانکی، میامی نیز تاپان سال گشایش خواهد یافت.

رئیس دادگستری استان سمنان بابیان اینکه در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ۱۸ نوع خدمت به مردم اراده می‌شود، ابراز داشت: با اضافه‌شده شش خدمت جدید دادخواست‌ها، شکوائیه، دعوای حقوقی اعتراضی، کارهای دیوان عدالت اداری و سو بیشینه در این دفاتر صورت خواهد گرفت.

مظهری بابیان اینکه یکی از عمده دغدغه‌های مردم شهرستان شاهرود معطلی آن‌ها در مراجعه به دفتر شماره یک بود، تصریح کرد: خوشبختانه باوجود نیروی توانمند حقوق‌دان این دفتر با پنج کارمند در بهترین نقطه شهر افتتاح شد تا بهترین خدمات به مردم ارائه شوکه امیدواریم این خدمت افزایش اعتماد عمومی و رضایت‌مندی مردم را فراهم کند.

وی ضمن بیان اینکه مردم ۱۰۰ درصد به این دفاتر اعتماد کنند، افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تحت نظارت دادگستری و دادستان‌ها هستند و دادخواست‌ها و شکایات زمانی ارسالی از طریق سیستم را کنترل می‌کنند و اگر نقصی باشد برمی‌گردانند و بعد از رفع وارد چرخه قضایی می‌خواهد شد.

کد خبر 4652481

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه دادگستری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار