Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@19:59:22 GMT

فیلم: مرکل باز هم در یک مراسم رسمی به رعشه افتاد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۵۰۷

فیلم: مرکل باز هم در یک مراسم رسمی به رعشه افتاد

خبرگزاری فارس: «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان امروز (پنجشنبه) هنگام دیدار با «فرانک والتر اشتاینمایر» رئیس‌جمهور این کشور، بار دیگر در حال لرزیدن مشاهده شده است.

خبرگزاری «رویترز» امروز تصویری از دیدار مرکل و اشتن‌مایر منتشر کرد و در توضیح آن به لرزش خفیف بدن صدراعظم آلمان اشاره کرد.

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

دیدار مرکل و اشتن‌مایر-بدن مرکل لرزش محسوسی دارد

مرکل پیش‌تر هنگام ملاقات با رهبر جدید اوکراین «ولادیمیر زلینسکی» نیز به‌طور واضحی دچار چنین لرزشی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توضیح این اتفاق گفت بدنش دچار کم‌آبی شده بود.
دیدار مرکل و زلنیسکی حدود ۱۰ روز بیش- مرکل به شدت دچار لرزش و رعشه می‌شود

با وجود توضیحات مرکل، این گمانه‌زنی در رسانه‌ها مطرح شده که ممکن است وی به بیماری خاصی مبتلا شده باشد.

«مایک فیتزپاتریک» پزشک عمومی ساکن لندن در لرزش بدن مرکل در دیدارش با زلینسکی به «دیلی تلگراف» گفت: «من این ویدئو را دیدم و به‌نظرم بسیار عجیب بود. این رعشه‌ای بسیار واضح بود. این‌طور نیست؟»

وی افزود: «ویدئوی دومی هم هست که در آن می‌بینید او می‌لرزد و لحظاتی بعد درحالی که کاملاً سالم به‌نظر می‌رسد شروع به راه رفتن می‌کند. این اتفاق به‌نظرم شبیه به کاهش آب بدن نیست. تشنگی چنین کاری با شما نمی‌کند».

آنگلا مرکل که ماه آینده میلادی ۶۵ ساله می‌شود، از سال ۲۰۰۵ میلادی (۱۳۸۴) و به مدت چهارده سال عهده‌دار مقام صدراعظمی آلمان است.

او که یکی از مخالفان سرسخت راست‌گرایان افراطی آلمان است، روز شنبه در گردهمایی سالانه‌ای در شهر «دورتموند» آلمان گفت: «دولت باید این موضوع را جدی بگیرد، در غیر این صورت اعتبارمان را از دست می‌دهیم».

نتایج نظرسنجی که روز شنبه منتشر شد، حاکی از رکوردزنی افت مقبولیت حزب محافظه‌کار به رهبری مرکل است و در مقایسه با گذشته افت بیشتری نسبت به احزاب مخالف پیدا کرده است. به‌طوری که بسیاری از کارشناسان احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام طی سال آینده را در حال افزایش می‌بینند.

از سوی دیگر، در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره تحرکات کشور‌های مختلف عضو اتحادیه اروپا برای انتخاب رئیس کمیسیون اروپا ادامه دارد، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه تأکید کرده که در صورت تمایل آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای این سمت، از او حمایت می‌کند.

مرکل در جریان کنفرانس خبری مشترک با زلینسکی گفت که عدم پایبندی به توافق هسته‌ای پیامد‌هایی را برای ایران به همراه خواهد داشت. همچنین موضوع مربوط به تحولات ایران بسیار جدی تلقی می‌شود و شواهد زیادی وجود دارد، اما وی در این زمینه موضع‌گیری نمی‌کند چرا که باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود تا تنش با ایران به شیوه‌ای صلح آمیز حل شود.

موضع آلمان در قبال ایران درحالی مطرح می‌شود که دولت این کشور با وجود محدودیت‌های صادرات تسلیحاتی به عربستان، با تحویل جنگ‌افزار‌هایی به ارزش «بیش از ۱ میلیارد یورو» به ائتلاف عربستان موافقت کرده است.

رتش آل سعود همراه متحدان خود حمله نظامی و محاصره همه جانبه یمن را در ششم فروردین ۱۳۹۴ به منظور بازگردانی «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی این کشور و همچنین خلع سلاح «انصارالله» در یمن آغاز کرد، اما با گذشت چهار سال و بروز فاجعه انسانی تاکنون به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است. گفته می‌شود ائتلاف عربستان در جریان جنگ یمن حدود ۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون دلار فقط برای حمله‌های هوایی هزینه کرده است.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: اشتاینمایر مرکل لرزه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

کد خبر 6085492 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان
  • بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی