Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان مرکزی اختصاص می‌یابد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در آئین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران مدال‌آور استان مرکزی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان اظهار داشت: امسال استان با همکاری وزارت ورزش و جوانان بیش از 500 میلیارد ریال را به‌صورت مشارکتی برای تکمیل امکان و پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی استان تخصیص می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برهمین اساس تا پایان امسال بخش عمده‌ای از فضاها و اماکن ورزشی نیمه‌کاره استان تکمیل می‌شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به تفاهم‌نامه استان مرکزی با وزارت ورزش و جوانان گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ایجاد 20 زمین مینی فوتبال و زمین چمن مصنوعی چندمنظوره ایجاد شد.

آقازاده تصریح کرد: قرار است بیشتر این زمین‌ها در شهرهای کمتر توسعه یافته و دهستان‌های بزرگ استان ساخته شوند، هزینه ساخت این زمین‌ها نیز به‌صورت مشارکتی و توسط استان و وزارت ورزش و جوانان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: امسال و سال آینده ساخت این زمین چمن‌های چند منظوره در 100 نقطه استان آغار و کامل می‌شود، هم‌اکنون مقدمات اجرای این طرح فراهم و کارها آغاز شده است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: هم‌اکنون سرانه ورزشی استان 80 سانتی‌متر بوده و به دنبال افزایش این سرانه و رساندن آن به استاندارد‌های مناسب هستیم.

آقازاده با اشاره به صعود تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه به لیگ دسته یک گفت: صعود این تیم افتخاری برای استان است، در تلاش هستیم مسائل باشگاه شهرداری و 2 تیم هندبال استان را زودتر برطرف کنیم، تیم والیبال برای حضور در لیگ‌برتر به 500 میلیون تومان نیاز دارد، در تلاش هستیم این مبلغ آماده شود.

10 پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی استان مرکزی در سال 98 تکمیل می‌شود75 میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی مشهد اختصاص می‌یابد111 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مرکزی وجود دارد

وی ادامه داد: در بودجه شهرداری نیز کمک به باشگاه شهرداری و تیم والیبال دیده شده و قرار است کمک‌هایی انجام شود تا تیم شاهد درخشش تیم والیبال شهروند در لیگ‌برتر باشیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: با کارخانجات فعال استان مذاکراتی در زمینه حمایت از ورزش و تیم والیبال و هندبال انجام شده، با شرکت ایرالکو در زمینه حمایت از تیم هندبال استان مذاکراتی انجام شد، اما به‌سبب بالا بودن هزینه‌های باشگاه فوتبال آلومینیوم شرکت ایرالکو، این شرکت تا کنون زیربار حمایت از این تیم نرفته است.

آقازاده افزود: در تلاش هستیم‌ مسائل و مشکلات مطالب ذکر شده را تا 2 هفته آینده برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت از ورزش و توسعه آن سبب ایجاد ویژگی‌هایی مثل پهلوانی، آزادگی و قهرمانی می‌شود، در فضای ورزشی کشور این ویژگی‌ها حاکم اشت که در جای خود سبب افتخار است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: داشتن چین ویژگی‌هایی مهمی می‌تواند سبب ایجاد یک الگو و راه ماندگار برای فعالیت در عرصه‌های مختلف باشد، افتخار ما این است که ورزشکاران قبل و در زمان ورود به میادین ورزشی دارای چنین ویژگی‌هایی هستند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار