Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@15:26:55 GMT

فیسبوک هزاران حساب جعلی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۸۴۴

فیسبوک هزاران حساب جعلی را مسدود کرد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فیسبوک سومین گزارش اجرای استانداردهای خود را منتشر کرد که نشان دهنده تلاش های این شرکت برای محدود کردن و حذف محتواهای بحث برانگیز است. فیسبوک اعلام کرده که بین اکتبر 2018 و مارس 2019، 3.39 میلیارد حساب جعلی را حذف کرده است، که میزان آن دو برابر تعداد شناسایی شده و حذف شده در دوره شش ماهه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیش از 2.37 میلیارد نفر ماهانه از فیسبوک استفاده می‌کنند.

فیسبوک اعلام کرده است که افزایش حساب های جعلی ناشی از افزایش تعداد حملات توسط اصطلاحا بازیگران بد است که به یکباره تعداد زیادی حساب کاربری را ایجاد می کنند.

این حساب ها از طریق ترکیبی از هوش مصنوعی و نظارت بر انسان توسط اکثر حساب های جعلی غیر فعال در عرض چند دقیقه از ایجاد آنها شناسایی شدند.
«مارک زاکربرگ» مدیر عامل فیسبوک اعلام کرد که این گزارش نشان می دهد که این شرکت پیشرفت هایی در زمینه کشف گسترش نفرت و محتواهای گرافیکی گسترش دهنده خشونت داشته است و قبل از اینکه مردم آن ها را گزارش کنند کشف کرده است.

زاکربرگ تایید کرد که در مورد مسائل مربوط به محتوا کارهای زیادی باید انجام شود. اینفوگرافی زیر نشان می دهد که تعداد حساب های جعلی پیدا شده در سال 2019 نسبت به سال های قبل از آن بسیار بالاتر بوده است.

178 / 159 فیسبوک مارک زاکربرگ حساب جعلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فیسبوک مارک زاکربرگ حساب جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پرورش هزاران شترمرغ؛ مراحل پردازش و فرآوری گوشت، پوست و پر شترمرغ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حالت تدافعی جالب شترمرغ در هنگام احساس خطر (فیلم) نتیجه دور از انتظار در دعوای بین شترمرغ و زرافه ؛ لگدی که دعوا را خاتمه داد (فیلم) مزرعه پرورش شتر مرغ و فرایند برداشت تخم غول پیکر شترمرغ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • پیمودن هزاران کیلومتر فاصله برای خدمت به هموطنان قصرقندی
  • تنگ ماغر بهمئی پذیرای هزاران گردشگر نوروزی
  • چگونه کشاورزان آمریکایی میلیون‌ها قرقاول را پرورش می‌دهند (فیلم)
  • فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)
  • فرآیند پرورش هزاران شترمرغ؛ مراحل پردازش و فرآوری گوشت، پوست و پر شترمرغ (فیلم)
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد