Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:25:45 GMT

برنامه محوری دولت برای بازسازی مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۸۷۶

برنامه محوری دولت برای بازسازی مناطق سیل زده

اردکانیان، با اشاره به تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده، گفت: این قرارگاه با مسئولیت وزیر کشور در جهت تسریع در بازسازی مناطق سیل زده تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«رضا اردکانیان» امروز( پنجشنبه 6 تیر) در حاشیه  آغاز عملیات  بازسازی شبکه های توزیع برق شهرستان پلدختر، در جمع خبرنگاران، افزود: تسریع در خدمت رسانی به سیل زدگان و بازسازی مناطق سیل زده مورد از برنامه های مهم دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر نیرو، با اشاره به تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با مسئولیت وزیر کشور،اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه و دولت مصوبان خوبی را برای بازسازی مناطق سیل زده در نظرگرفته است.

 

وی با اشاره به خسارت های گسترده سیل 12 فروردین در استان لرستان و شهرستان پلدختر، افزود: بازگشت آرامش به مناطق سیل زده و رفع مشکلات و دغدغه های مردم از برنامه های دولت در مناطق سیل زده است.

 

اردکانیان، همچنین با اشاره به وضعیت روستاهای حاشیه سد سمیره در شهرستان کوهدشت، افزود: برای رفع مشکل مردم سیل زده در این منطقه، تملک 11 روستای حاشیه سد سیمره به زودی انجام می شود.

 

وی بیان کرد: با تامین مالی این مهم، 11 روستا در شهرستان کوهدشت و تعدادی روستا در شهرستان ایلام به تملک دولت درآمده، هزینه آن پرداخت و مردم در مناطق امن ساکن خواهند شد.

 

اردکانیان یادآور شد: این روستاها در پی سیل فروردین ماه و افزایش حجم سیلاب و کاهش ورودی به سد در شرایط بحرانی سیلاب اخیر زیر آب رفتند.

 

در پی سفر وزیر نیرو به استان لرستان در مجموع ۱۳ پروژه در بخش‌های مختلف آب و برق و ۵ پروژه بزرگ و عملیات اجرایی یک سد در انجام شد.

 

 در سفر دو روزه وزیر نیرو به استان لرستان قراراست ۲۶ پروژه زیر مجموعه وزارت نیرو در لرستان به بهره برداری برسد.

 

در روز نخست سفر وزیر نیرو، عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری رسیده است.

 

افتتاح تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا از دیگر برنامه های روز نخست سفر اردکانیان به استان لرستان بوده است.

 

افتتاح پروژه آبرسانی به کوهدشت، بازدید از مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر بازدید آغازعملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده از برنامه های روز دوم سفر وزیر نیرو در استان لرستان است.

 

همچنین آغاز عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان و مدیران‌عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان از برنامه های  روز دوم سفر اردکانیان به استان لرستان است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان اوقات فراغت کاشان شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ظریف مسجد خدمت به سیل زدگان بازسازی مناطق سیل زده وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود

مسعود ده نمکی در برنامه برمودا از ماجرای پیشنهاد وزارت ارشاد در دولت محمود احمدی نژاد گفت و نظر صریحش را درمورد دولت جدید بیان کرد. 

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز