Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۶۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آب و خاک احداث سه سد و شبکه پایاب مشگین‌شهر و گرمی هزینه شده است. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی سدهای استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون 682 میلیارد تومان اعتبار برای احداث سه سد در شهرستان‌های مشگین‌شهر و گرمی هزینه شده که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آستانه افتتاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از سدهای عمارت، تازه‌کند و احمدبیگلو بیش از 150 میلیون مترمکعب آب در پشت این سدها ذخیره‌سازی و در زمینه تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت استان تحول جدی ایجاد خواهد کرد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: سد عمارت شهرستان گرمی با ظرفیت حجم تنظیمی 118 میلیون مترمکعب بزرگترین سد استان است که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 93 درصد در مرحله نهایی بوده و تاکنون 344 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

ظرفیت مخازن سدهای استان اردبیل 15 درصد کاهش یافتاردبیل| نحوه بهره‌برداری از سدهای استان اردبیل برای کشاورزان مشخص شوداردبیل| مخازن سدهای استان اردبیل وضعیت مطلوبی ندارد13 میلیون بچه ماهی در سدهای استان اردبیل رهاسازی می‌شود


امامی یگانه در بازدید از سد احمدبیگلوی مشگین‌شهر از تکمیل و آماده افتتاح بودن سد خبر داد و گفت: این سد با 27 میلیون متر مکعب حجم کل آبگیری، 136 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است و شبکه پایاب نیز همزمان با احداث سد با هزینه اعتبار بالغ بر 53 میلیارد تومان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سد احمدبیگلو در سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: دو هزار و 35 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی پایین دست این سد تحت پوشش کشت آبی قرار می‌گیرد و با تکمیل پروژه پایاب سد سبلان که تاکنون  82 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است و با پیگیری های انجام گرفته اعتبار لازم دیگر نیز تزریق و این پروژه تکمیل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 6 هزار هکتار از اراضی منطقه زیر کشت آبی قرار خواهد گرفت که تحول عمده‌ای را در بخش کشاورزی و افزایش راندمان تولید ایجاد می‌کند.

امامی یگانه از برنامه‌ریزی تامین آب شرب 115 روستا از محل سد تازه کند شهرستان گرمی خبر داد و افزود: این سد نیز با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه بالغ بر 77 میلیارد تومان و 8.5 میلیون مترمکعب ظرفیت حجم تنظیمی، جزو پروژه‌های آبی در حال تکمیل استان است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب این اقدامات تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های سدسازی به ویژه سد عمارت  از پروژه‌های ارزنده‌ای است که دولت در تکمیل آن تلاش کرده و لازم است اطلاع‌سانی بیشتری در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است