Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@13:04:36 GMT

از فیسبوک و گوگل شکایت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۹۲۵

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، از آنچه غرض‌ورزی شبکه‌های اجتماعی نسبت به محافظه‌کاران می‌نامد انتقاد کرد و گفت که دولت ایالات متحده باید از فیسبوک و گوگل در این زمینه شکایت کند. 

وی روز گذشته -چهارشنبه- در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس گفت که شبکه‌های اجتماعی در اختیار دموکرات‌ها است و شبکه توئیتر دسترسی کاربران به حساب او در این شبکه را دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ گفت: «کاری که آن‌ها در توئیتر با من کردند خیلی عجیب است. می‌دانید که من میلیون‌ها و میلیون‌ها دنبال‌کننده دارم، اما آن‌ها کاری کردند که مردم سخت بتوانند به حساب من متصل شوند و قابلیت من برای ارسال پیام را هم با سختی بسیاری مواجه کرده‌اند.»

رئیس‌جمهوری آمریکا در این رابطه گفت: «ببینید، ما باید از گوگل و فیسبوک شکایت کنیم و احتمالا هم چنین خواهیم کرد.» او از دلیل این شکایت حرفی به میان نیاورد. ترامپ در ادامه افزود: «آن‌ها مدام از دیگران شکایت می‌کنند و انجام یک معامله را بسیار سخت کرده‌اند.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گوگل فیسبوک دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

ایتنا - گفته می‌شود کمپانی گوگل که با سری گوشی‌های پیکسل یکی از جدی‌ترین رقبای آیفون به شمار می‌رود قصد دارد برای گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل فولد، قابلیت هیجان‌انگیز ارتباط ماهواره‌ای اظطراری را فعال کند.
سایت Android Authority به نقل از یک منبع آگاه نوشت: ازجمله تمهیداتی که کمپانی گوگل در ارتقای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته، بهبود مودم سری پیکسل ۹ و فراهم‌سازی قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای در این سری گوشی‌هاست. 

این قابلیت از طریق مجموعه‌ای از سؤالات از کاربر می‌پرسد که در چه شرایطی قرار دارد. سپس به او کمک می‌کند تا گوشی را به سمت ماهواره نگه دارد و پیام اضطراری خود را بفرستد.

 
گوگل با پشتیبانی از NTN در مودم اگزینوس 5400، که از تراشه تنسور G4 و تولید کمپانی سامسونگ خواهد بود، قرار است پرچمداران آتی خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند. 

نکته مهم در این قابلیت هیجان‌انگیز این است که کاربران از طریق این ویژگی تنها امکان ارسال پیام متنی را دارند و برقراری تماس صوتی در دسترس آن‌ها نخواهد بود. این کار ظاهراً از طریق اپی موسوم به Satellite Gateway انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • ببینید | حمله به گوگل
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای