Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شایگان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کاشمر، از بهره برداری اولین استخر آبگرم اختصاصی کودکان تا پایان تیرماه سالجاری خبرداد.

شایگان اظهارداشت: این مجموعه ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات بانک ملی در خیابان ۱۷ شهریور جنب مهد کودک مکتب الزینب در حال احداث است.

وی در پایان افزود: یکی از سیاست‌های این اداره حمایت از بخش خصوصی در راستای توسعه اماکن ورزشی مطلوب و استاندارد برای شهروندان و علاقه مندان کاشمری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی کودکان کاشمر اماکن ورزشی گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ابراهیم هزار جریبی اظهار کرد: بهره وری آب با توجه به خشکسالی در سالهای اخیر موضوعی مهم است که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی می توان به این امر مهم دست یافت.

مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی افزود: بهره مندی از بخش فنی و مشاوره ای بخش خصوصی یکی از راه حل های افزایش بهره وری و ارتقا راندمان تولید در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه دولت باید بر امور نظارت داشته باشد، یادآورشد: با واگذاری برخی خدمات دولتی به بخش خصوصی می توان شاهد رشد در بخش کشاورزی بود.

هزارجریبی ادامه داد: در گذشته کلیه امور تجارت پنبه بر عهده بخش خصوصی بود و دولت هیچ دخالتی غیر از امور فنی و مشاوره ای نداشت.

وی اضافه کرد: اما در سالهای گذشته با حضور دولت سطح کشت پنبه رفته رفته کاهش یافت به طوری که این سطح از ۱۵۰ هزار هکتار کشت پنبه به ۹ هزار هکتار تقلیل یافت.

مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی افزود: اکنون برای احیای کشت پنبه برخی امور به بخش خصوصی واگذار شده و در راستای بهبود کشت این محصول در کشور اولین مرکز تخصصی فنی پنبه تا سه ماه آینده و در فصل بهار در استان گلستان افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مرکز توسط بخش خصوصی ایجاد شده و با ارائه خدمات فنی و مشاوره ای و تولید بذر به احیا کشت پنبه در استان کمک خواهد کرد.

به گفته هزار جریبی، با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ منوط بر جهش تولید با مشارکت مردم، در تلاشیم برای ارتقا بهره وری تولید، تولید بذر خوب و مصرف بهینه آب از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه کشاورزی بهره مند شویم.

مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی در پایان اظهار کرد: حضور بخش خصوصی در افزایش تولید به نفع دولت، بخش خصوصی و مردم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • بهره برداری از آکادمی ورزشی، در تربت حیدریه
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد